Gå til innhold

sliten av bf.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en klar og tydelig samvær avtale.

Siste to ukene så har han kranglet anhver dag. Starter samme tid hver gang. De andre dagene smisker han både med meg og min samboer.

Disse kranglete går på alt fra barnebidrag,samvær, penger, hvilken rolle min samboer har for barna, at han mener det er min plikt å minne han på når han må søke fri til ferier han skal ha med barna,minne han på ferier med barna. Jeg er sliten av dette.

Merket tydelig forskjell på bf etter han fikk seg kjæreste i oktober. Til det negative.

Bekymret rett og slett for hva som skjer.

Oppå alt dette kom jenta mi på 4 år og sier og viser tydelig at hun ikke vil til far. Dette startet hun med likt som kranglene han satt i gang.

Aner ikke hvordan komme seg ut av dette. Han spurt om det er noe han vil prate om. Har et åpent forhold og kan prate om det meste. Men tydeligvis ikke i det siste.

Anonymous poster hash: d4e26...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

".....at han mener det er min plikt å minne han på når han må søke fri til ferier han skal ha med barna,minne han på ferier med barna"

Say what?? Du er da ikke hans mor! Ærlig talt.

Bestill time på familievernkontoret med en gang før dette utvikler seg og kanskje ekskalerer.

Anonymous poster hash: 5155a...346

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...