Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Har lyst å se en god komedie, chick flick eller drama. Elsker serier/filmer som sex and the city, the holliday, bridget jones dagbok osv. (ja, jeg vet- skikkelig hjernedød underholdning ) Anonymous poster hash: e273a...f39
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Har du netflix? She's The Man Pretty Woman How to lose a guy in ten days What happens in Vegas What to expect when expecting The Proposal Sweet Home Alabama Revenge of the bridesmaids 10 things I hate about you My best friends girl My boss's daughter She's all that Anonymous poster hash: e8af9...0d4
Mandala Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 He's just not that into you Bridesmaids Også liker jeg "I rymden finns inga känslor" og silver linings playbook.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Takk takk for gode forslag, har sett mange av disse, men nå tror jeg det blir silver linings Anonymous poster hash: e273a...f39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå