Lille- MO Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 har prøvd lillestrøm og sørumsand og får ikke svar. Ungen har slått tanna og vil få sjekket det så fort som mulig. Noen som vet hvor jeg kan ringe?? googler meg svett nå...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Det ligger en ved Triaden. Har du sjekket den? Anonymous poster hash: 9ff82...761
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Ring legevakta, de vet som regel hvor det er tannlegevakt. Anonymous poster hash: dfdff...78a
Lille- MO Skrevet 22. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2014 Tusen takk for svar. Fikk tak i den på rasta
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Fikk du ikke svar på Lillestrøm?Prøv igjen.Jeg har vært på tannlegevakten i helsebygget, Lillestrøm, med minsten en natt til lørdag tidligere Anonymous poster hash: a85c9...a05
Lille- MO Skrevet 22. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2014 Nei, hadde to tlf.nr dit, men ikke svar noe sted. Og å finne noen ved å google er nesten håpløst synes jeg(spes hvis man er litt stressa og bekymret for ungen sin samtidig ) . Står tannlegevakt på mange, men de har likevel stengt lørdager.. Men den på rasta skal definitivt lagres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå