Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Min lille vil ikke ta bryst mer! Morsmelkerstatning på flaske går rett ned! Bestilte elektrisk pumpe på tirsdag og får den enten på mandag eller tirsdag. Og vill så gjerne gi han mm på flaske istedenfor mme....kommer jeg til å miste melken min iløpet av denne helgen? Håndpumper så mye jeg kan! Men kommer ikke så mye Anonymous poster hash: 0e65a...963
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Nei jeg tror det skal gå bra så lenge du håndpumper deg så mye du kan! Hvis du ikke får ut så mye så prøv å få igang melkestrømmen ved å massere puppen/brystvortene. Gjør du det i noen minutter så vil du kjenne at melken kommer og da er det mye enklere å få ut mye melk når du håndmelker. Bare et lite tips Anonymous poster hash: 3cce7...dc9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Nei jeg tror det skal gå bra så lenge du håndpumper deg så mye du kan! Hvis du ikke får ut så mye så prøv å få igang melkestrømmen ved å massere puppen/brystvortene. Gjør du det i noen minutter så vil du kjenne at melken kommer og da er det mye enklere å få ut mye melk når du håndmelker. Bare et lite tips Anonymous poster hash: 3cce7...dc9 Okei! hadde vert så dumt å mistet melken Anonymous poster hash: 0e65a...963
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 gjør det hver 3-4 time, og for å øke er det lurt å få inn minst en gang i løpet av natten også. evnt prøv å legge til barnet på natten. En av grunnene til at barnet ikke vil ha brystet kan være at melken kommer for sakte. Stimuler før du legger til så melken kommer ved første sug. Evnt bruk syntocinon nesespray. den kan du få resept på hos legen. Anonymous poster hash: ad719...6b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå