Gå til innhold

Hjelp, ang amming og pumping


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille vil ikke ta bryst mer!

Morsmelkerstatning på flaske går rett ned!

Bestilte elektrisk pumpe på tirsdag og får den enten på mandag eller tirsdag. Og vill så gjerne gi han mm på flaske istedenfor mme....kommer jeg til å miste melken min iløpet av denne helgen? Håndpumper så mye jeg kan! Men kommer ikke så mye :(

 

Anonymous poster hash: 0e65a...963

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg tror det skal gå bra så lenge du håndpumper deg så mye du kan! Hvis du ikke får ut så mye så prøv å få igang melkestrømmen ved å massere puppen/brystvortene. Gjør du det i noen minutter så vil du kjenne at melken kommer og da er det mye enklere å få ut mye melk når du håndmelker. Bare et lite tips :)



Anonymous poster hash: 3cce7...dc9
Skrevet

 

Nei jeg tror det skal gå bra så lenge du håndpumper deg så mye du kan! Hvis du ikke får ut så mye så prøv å få igang melkestrømmen ved å massere puppen/brystvortene. Gjør du det i noen minutter så vil du kjenne at melken kommer og da er det mye enklere å få ut mye melk når du håndmelker. Bare et lite tips :)

 

Anonymous poster hash: 3cce7...dc9

Okei! hadde vert så dumt å mistet melken

 

Anonymous poster hash: 0e65a...963

Skrevet

gjør det hver 3-4 time, og for å øke er det lurt å få inn minst en gang i løpet av natten også. evnt prøv å legge til barnet på natten. En av grunnene til at barnet ikke vil ha brystet kan være at melken kommer for sakte. Stimuler før du legger til så melken kommer ved første sug. Evnt bruk syntocinon nesespray. den kan du få resept på hos legen.



Anonymous poster hash: ad719...6b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...