Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 BF stiller i liten grad opp for barna sine. Minimalt samvær, og bidrag kommer til å trekkes rett fra lønna fordi han aldri betaler. Nå skal han må barn med sin nye samboer. De har bare vært samboere noen få måneder, og jeg vet ikke hva BF har fortalt henne om årsakene til at vi ikke er sammen lengre, og hvorfor han ser ungene sine så sjeldent. Hva er sjangsen for at BF blir en bedre far også for de ungene han har fra før? Jeg er livredd for at det lille samværet som er i dag blir helt borte nå når han får en ny familie. Noen som har erfaringer som de vil dele? Anonymous poster hash: 4d804...cc9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Her hadde bf barna annenhver helg, men da han fikk ny familie glemte han at han har eldre barn. Han har nå fått enda en ny familie, og har glemt enda et barn. Anonymous poster hash: 6084c...dcf
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Det er nok veldig individuelt altså, fedre er forskjellige. Min pappa droppet hele sin forrige familie og går helt opp i sin nye. Han har ikke hatt noe samvær eller kontakt etter at han ble gift på nytt og fikk barn med den nye kona. Her er det ikke snakk om et kort eller en sms på bursdagen vår engang, og barnebarna han etterhvert har fått aner ikke hvem han er i det hele tatt. Anonymous poster hash: ec66b...dab
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 Her hadde bf barna annenhver helg, men da han fikk ny familie glemte han at han har eldre barn. Han har nå fått enda en ny familie, og har glemt enda et barn. Anonymous poster hash: 6084c...dcf Det er akkurat det jeg er redd for at skal skje. Men da er det vel bare å forberede seg på det, så ikke skuffelsen blir så stor når det faktisk skjer. Anonymous poster hash: 4d804...cc9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Min manns far ville ikke ha kontakt med barna fra første kull etter bruddet. Selv nå, 20 år etter er det sånn, ingen eller minimal kontakt, kanskje en mail annenhvert år for pliktens sin del. De mindre halvsøskene vet ikke engang at dem har eldre søsken og det er rimelig sykt spør du meg! Har ymtet frempå at min mann må da kunne inforemere dem men nei, alt som har med pappan å gjøre er så sårt at han vil ikke engang snakke om det. Dette er nok unntaket, håper jeg. Vil tro det fleste feder ikke glemmer sine barn, uansett hvem mamman er. Anonymous poster hash: 8aa85...148
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #6 Skrevet 22. november 2014 Min manns far ville ikke ha kontakt med barna fra første kull etter bruddet. Selv nå, 20 år etter er det sånn, ingen eller minimal kontakt, kanskje en mail annenhvert år for pliktens sin del. De mindre halvsøskene vet ikke engang at dem har eldre søsken og det er rimelig sykt spør du meg! Har ymtet frempå at min mann må da kunne inforemere dem men nei, alt som har med pappan å gjøre er så sårt at han vil ikke engang snakke om det. Dette er nok unntaket, håper jeg. Vil tro det fleste feder ikke glemmer sine barn, uansett hvem mamman er. Anonymous poster hash: 8aa85...148 Jeg tror jo ikke at han kommer til å bokstavelig talt glemme de, men det jeg frykter er at han kommer til å prioritere ny familie/barn fremfor de han har fra før. Og sånn som situasjonen er nå så prioriterer han absolutt alt annet fremfor samvær med ungene. Er det noe håp for at dette vil bedre seg når han får nytt barn med ny dame? Anonymous poster hash: 4d804...cc9
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #7 Skrevet 22. november 2014 ..Og hvorfor håper du på det når han tydeligvis driter i ungene sine allerede? Høres ut som en skikkelig drittsekk. Anonymous poster hash: 3bc21...a2f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #8 Skrevet 22. november 2014 Han driter i ungene sine, har ikke noe samvær og klager sin nød over hvor vanskelig jeg er for å opprettholde fasaden. Samboeren hans tror til og med på det. Anonymous poster hash: c4f25...7c8
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #9 Skrevet 22. november 2014 Han driter i ungene sine, har ikke noe samvær og klager sin nød over hvor vanskelig jeg er for å opprettholde fasaden. Samboeren hans tror til og med på det. Anonymous poster hash: c4f25...7c8 Det er det jeg frykter. Jeg skjønner nemlig ikke hvorfor dette mennesket ønsker å starte familie med min eks, han har aldri tid til barna sine, og han betaler aldri bidrag! Hun må være blind av kjærlighet og fryktelig naiv, eller så ljuger han om til henne om hvorfor han er så lite sammen med ungene sine. Det enkleste for meg var hvis han bare ikke eksisterte, da slapp jeg å forholde meg til han, men når han nå er her og bor ikke så veldig langt unna oss, så det hadde vært enklere hvis han kunne involvere seg litt mer. Ikke alltid like lett å forklare ungene hvorfor han aldri har tid til å være sammen med de... (Hi) Anonymous poster hash: 4d804...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå