Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Er fult mulig jeg er hormonell nå, men føler meg litt skuffet over mor og svigermor.Vi venter vårt tredje barn, og her en jente og gutt fra før.Var litt redd for å fortelle om denne først siden vi trodde de syns to var nok.Vi tok feil, de ble kjempe glade.Både mor og svigermor var overbevist om at det er en jente jeg har i magen.Ringte ofte og spurte hvordan det gikk med meg, om vi hadde det bra, om jeg fremdeles klarte meg i jobb og så videre. De var begge veldig glade og begeistrede.Så var det tid for ordinær ultralyd.En fantastisk fin og frisk liten gutt.Når vi fortalte det ble det først veldig stille før gratulerer med gutt, da.Og siden har det nesten vært stille fra dem.Tydeligvis ikke så spennende nå lenger Anonymous poster hash: a36e3...421
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Uff, da hadde jeg blitt skuffa også! Anonymous poster hash: b4002...b4e
QueeenBeee Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Ja, da hadde jeg også blitt skuffet. Den var stygg.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 Nei fy! Jeg forstår godt du er skuffet, det hadde jeg også vært! Du skal bare glede deg over det fantastiske mennesket du har i magen! Det er de som har et problem! Anonymous poster hash: 34582...e43
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Kan jo bare være at den store gleden hr roet seg litt kanskje? De kan jo ikke gå rundt å være i ekstase hele svangerskapet liksom Ofte er det jo mest spennende i starten..... Anonymous poster hash: ba3d8...3e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå