Gå til innhold

Må dele et lite gullkorn:


Anbefalte innlegg

Skrevet

5-åringen satt å funderte her om dagen: "Jeg kan ikke snakke amerikansk eller engelsk jeg. Jeg kan bare norsk jeg, så det er flaks at jeg bor i Norge":)

 

Anonymous poster hash: 50e6f...e49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååh! Så herlig!!! 😄 Han har rett da! 😜

 

Anonymous poster hash: 71ad9...c58

Skrevet

Hehe - da min var 5 mente hun at hun kunne engelsk. Vi reiste en del og hun hadde faktisk litt enkel konversasjon inne... MEN å si at hun "kunne engelsk" er å ta vel hardt i.



Anonymous poster hash: 695cf...8fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...