Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 5-åringen satt å funderte her om dagen: "Jeg kan ikke snakke amerikansk eller engelsk jeg. Jeg kan bare norsk jeg, så det er flaks at jeg bor i Norge":) Anonymous poster hash: 50e6f...e49
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Ååååååh! Så herlig!!! 😄 Han har rett da! 😜 Anonymous poster hash: 71ad9...c58
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Hehe - da min var 5 mente hun at hun kunne engelsk. Vi reiste en del og hun hadde faktisk litt enkel konversasjon inne... MEN å si at hun "kunne engelsk" er å ta vel hardt i. Anonymous poster hash: 695cf...8fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå