Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Når jeg går inn, kommer det bare opp "instagram har stoppet". Anonymous poster hash: 5c4be...0bf
Gjest Minnieropptatt Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Da ville jeg startet tlf på nytt, eventuelt avinstallert insta og installert på nytt.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Start først appen på nytt (slå den først helt av ved å holde inne hjem-knappen of sveipe programmet oppover om du har iPhone, eller krysse det ut om du har Android). Deretter evt. telefonen på nytt. Om du har iPhone er det ingen grunn til at du skal måtte installere appen på nytt men har du Android kan det hende du må det. Anonymous poster hash: 2bd89...abb
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 Skrev feil, mente dobbeltklikke hjemknappen! Anonymous poster hash: 2bd89...abb
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Start først appen på nytt (slå den først helt av ved å holde inne hjem-knappen of sveipe programmet oppover om du har iPhone, eller krysse det ut om du har Android). Deretter evt. telefonen på nytt. Om du har iPhone er det ingen grunn til at du skal måtte installere appen på nytt men har du Android kan det hende du må det. Anonymous poster hash: 2bd89...abb Har samsung. Det er vel android? Men jeg kan slette appen og laste ned på nytt uten at noe blir borte sant? Anonymous poster hash: 5c4be...0bf
Gjest Minnieropptatt Skrevet 22. november 2014 #6 Skrevet 22. november 2014 Start først appen på nytt (slå den først helt av ved å holde inne hjem-knappen of sveipe programmet oppover om du har iPhone, eller krysse det ut om du har Android). Deretter evt. telefonen på nytt. Om du har iPhone er det ingen grunn til at du skal måtte installere appen på nytt men har du Android kan det hende du må det. Anonymous poster hash: 2bd89...abb Har samsung. Det er vel android? Men jeg kan slette appen og laste ned på nytt uten at noe blir borte sant? Anonymous poster hash: 5c4be...0bf Har gjort det noen ganger, alt er der på min bruker ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #7 Skrevet 22. november 2014 Start først appen på nytt (slå den først helt av ved å holde inne hjem-knappen of sveipe programmet oppover om du har iPhone, eller krysse det ut om du har Android). Deretter evt. telefonen på nytt. Om du har iPhone er det ingen grunn til at du skal måtte installere appen på nytt men har du Android kan det hende du må det.Anonymous poster hash: 2bd89...abb Har samsung. Det er vel android? Men jeg kan slette appen og laste ned på nytt uten at noe blir borte sant? Anonymous poster hash: 5c4be...0bf Ja Samsung er Android, men har du prøvd å slå av appen ordentlig først og deretter starte den på nytt? Ikke bare gå ut av den men "tvinge avslutning"? Gjør det før du evt. avinstallerer. Ingenting lagres i appen, alt er nettbasert. Så da må du bare logge på på nytt, har du glemt passordet ditt kan du få det tilsendt på epost Anonymous poster hash: 2bd89...abb
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #8 Skrevet 22. november 2014 Avinnstalerte og lastet ned igjen, det funka ! Anonymous poster hash: 5c4be...0bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå