Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Har rundet uke 9 og føler meg plutselig ganske pigg ift de siste 3 ukene med kvalme! Var på ul uke 7+5 og fikk se hjerte banke, men kjenner panikken bre seg når symptomene plutselig blir svakere Anonymous poster hash: 5e62e...1b4
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Mange er ikke kvalme i det hele tatt, noen er bare litt kvalme og det går fort over. Vær glad for det! Betyr IKKE spontanabort. Jeg var kvalm i 7 mnd og unner ikke min verste fiende det samme. Det var helt forjævlig. Ei venninne av meg som var gravid samtidig vsr litt kvalm i to uker så gikk det over. Frisk og fin baby fikk hun Anonymous poster hash: bb9e6...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå