Gå til innhold

Når avtar symptomene!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rundet uke 9 og føler meg plutselig ganske pigg ift de siste 3 ukene med kvalme! Var på ul uke 7+5 og fikk se hjerte banke, men kjenner panikken bre seg når symptomene plutselig blir svakere :(

 

Anonymous poster hash: 5e62e...1b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange er ikke kvalme i det hele tatt, noen er bare litt kvalme og det går fort over. Vær glad for det! Betyr IKKE spontanabort. :)

 

Jeg var kvalm i 7 mnd og unner ikke min verste fiende det samme. Det var helt forjævlig. Ei venninne av meg som var gravid samtidig vsr litt kvalm i to uker så gikk det over. Frisk og fin baby fikk hun :)

 

Anonymous poster hash: bb9e6...406

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...