Gå til innhold

Liker ikke tantebarna:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker de fleste barn, men tantebarna er svært bråkete, ulydige, tildels frekke og uhygeniske. Med foreldre som ikke tar grep når de styrer.

Har prøvd å skjule følelsene mine, men siste tiden har det blitt mer synlig da jeg har fått litt nokk og nå har han eldste fått dette med seg og fortalt at jeg ikke liker han. Dette er jo ikke ønskelig at han skal måtte føle selv om det er det som er sant. :(

What to do?

 

Anonymous poster hash: 9443d...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du liker ikke barna fordi foreldrene ikke yter god nok omsorg. Ok. Den er god.



Anonymous poster hash: a4335...661
Skrevet

hmmm.... kommer litt ann på alderen til barna synes jeg. Men du kunne jo sagt at det ikke stemte, men at du bare ikke er så flink til å vise følelser så godt? kanskje?

 

Liker ikke mine tantebarn heller (på den ene siden), og vet ærlig talt ikke om de merker noe til det for vi ser dem så sjelden.

 

Ellers ville jeg tatt en prat med foreldrene om det og om barnas oppførsel.



Anonymous poster hash: a0caf...880
Skrevet

 

Du liker ikke barna fordi foreldrene ikke yter god nok omsorg. Ok. Den er god.

 

Anonymous poster hash: a4335...661

Foreldrene oppdrar anderledes enn hva jeg gjør, at de ikke yter god nokk omsorg kan du ikke si basert på 1 setning. Er ikke slik ting er, så bare la vær å skrive i tråden.

 

 

 

Anonymous poster hash: 9443d...222

Skrevet

 

hmmm.... kommer litt ann på alderen til barna synes jeg. Men du kunne jo sagt at det ikke stemte, men at du bare ikke er så flink til å vise følelser så godt? kanskje?

 

Liker ikke mine tantebarn heller (på den ene siden), og vet ærlig talt ikke om de merker noe til det for vi ser dem så sjelden.

 

Ellers ville jeg tatt en prat med foreldrene om det og om barnas oppførsel.

 

Anonymous poster hash: a0caf...880

8 og 5 år. Tørr ikke legge meg opp i oppdragelsen da jeg har blitt uglesett når jeg har 'irettesatt' en gang tidligere.(barnet tok seg bak for så å stikke fingerne i kaken, vet ikke om foreldrene så det men). Tenker de må få oppdra slik de ønsker selv om dette ikke går i tråd med mine måter.

Barnet hadde fortalt dette til sin mor.

Jeg ønsker som sagt ikke at barnet skal føle dette selv om det jo er det som er sant.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 9443d...222

Skrevet

Det er jo helt utrolig at du som voksenperson har oppført deg slik at en 8(!) åring skjønner at du ikke liker ham! Ingen tvil om hvem jeg synes er mest ufordragelig iallefall.

 

Anonymous poster hash: 1272d...9f0

Skrevet

Ganske ofte er det slik at man skylder for fort på foreldrene!

Spesielt om man har enkle barn selv..

Jeg har 2 barn, 1 rolig og 1 utagerende, samme oppdragelse.

 

Anonymous poster hash: 4a571...f0f

Skrevet

 

Du liker ikke barna fordi foreldrene ikke yter god nok omsorg. Ok. Den er god.

 

Anonymous poster hash: a4335...661

Foreldrene oppdrar anderledes enn hva jeg gjør, at de ikke yter god nokk omsorg kan du ikke si basert på 1 setning. Er ikke slik ting er, så bare la vær å skrive i tråden.

 

 

 

Anonymous poster hash: 9443d...222

 

 

Når foreldrene "oppdrar" barna til å bli mislikt av andre så vil jeg si at de ikke yter god nok omsorg.

 

Anonymous poster hash: a4335...661

Skrevet

Ganske ofte er det slik at man skylder for fort på foreldrene!

Spesielt om man har enkle barn selv..

Jeg har 2 barn, 1 rolig og 1 utagerende, samme oppdragelse.

 

Anonymous poster hash: 4a571...f0f

Veldig sant. Av fem barn her er to rolige og to midt i mellom og en veldig bajas.

 

Anonymous poster hash: eb6d5...e6a

Skrevet

Nok skrives med en k.

 

Anonymous poster hash: 879fe...e65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...