Gå til innhold

begynner å bli rimelig lei all klesvasken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten på 4 1/2 tisser seg ut mange ganger om dagen. I tillegg tisser han så mye på natta at 8 libero ikke holder på alt og senga må skiftes på hver eneste dag.. jeg er drit lei stinkende senger, stinkende soverom, stinkende bad og følelsen av at jeg må dusje hver gang jeg har satt på en klesvask for det lukter helt forferdelig:( er så lei tissestyret nå at jeg har mest lyst til å grine!

Dagens lille utblåsning..

Anonymous poster hash: 40f69...804

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med han om hvorfor disse uhellene skjer?

Kanskje han ikke var klar for bleieslutt når dette skjedde ( at dere pushet han)

har han vært tørr før slik at dette er noe som plutselig startet ( i så fall kan det være noe nytt i livet hans som gjør han usikker)

Det med natten er ikke så rart om han ikke er tør på dagen, men dere må begrense hvor mye han drikker ila kvelden.

Skrevet

Det finnes noen tabletter han kan få for sengevæting. Ta han til legen. Vår eldste tisset seg ut hele tiden før, det viste seg at han hadde låsninger i nakken og bekkenet etter fødselen. Han er født som stjerne kikker ig tatt med vakum. Gikk til manuell terapeut og fikk knekt han, så ble det slutt på tissingen. Men han hadde ingen problemer med tissing om natten!

Skrevet

Har du snakket med han om hvorfor disse uhellene skjer?

Kanskje han ikke var klar for bleieslutt når dette skjedde ( at dere pushet han)

har han vært tørr før slik at dette er noe som plutselig startet ( i så fall kan det være noe nytt i livet hans som gjør han usikker)

Det med natten er ikke så rart om han ikke er tør på dagen, men dere må begrense hvor mye han drikker ila kvelden.

Han sier han ikke vet hvorfor. Han kan ha vært på do 10 minutter før et storuhell.. han har vært tørr i lange perioder tidligere(t.o.m på natta) men nå har uhellene tatt nye høyder med både mengde og hvor ofte de kommer.. vi begrenser bestandig drikke etter kl 5 på ettermiddagen, men gutten må da få litt å drikke om han er tørst:/

Frustrert..

Hi

Skrevet

Har dere prøvd nattbleier? Husket ikke hva de hater, men her selges de bl.a på Rema. De holder mye bedre enn up&go bl.a går de lengre opp på magen så det ikke blir lekkasje over.

Så er det selvfølgelig viktig å finne ut hvorfor han har uhell på dagen, men det regner jeg med dere jobber med allerede.

Anonymous poster hash: a4860...f80

Skrevet

Det finnes noen tabletter han kan få for sengevæting. Ta han til legen. Vår eldste tisset seg ut hele tiden før, det viste seg at han hadde låsninger i nakken og bekkenet etter fødselen. Han er født som stjerne kikker ig tatt med vakum. Gikk til manuell terapeut og fikk knekt han, så ble det slutt på tissingen. Men han hadde ingen problemer med tissing om natten!

har sagt til mannen at hvis uhellene ikke gir seg til over nyttår skal han til lege. Kan han ha låsning i kroppen når fødselen var ukomplisert? 6 t fødsel, 20 min trykking uten noen form for komplikasjoner..

hi

Skrevet

Har dere prøvd nattbleier? Husket ikke hva de hater, men her selges de bl.a på Rema. De holder mye bedre enn up&go bl.a går de lengre opp på magen så det ikke blir lekkasje over.

Så er det selvfølgelig viktig å finne ut hvorfor han har uhell på dagen, men det regner jeg med dere jobber med allerede.

Jeg visste ikke at det finnes nattbleier, det skal kjøpes inn! Prøver både å finne ut årsaker og prøver å finne metoder for å få han på do før uhellene kommer, men foreløbig ikke funnet noe som funker..

Hi

Skrevet

Kan han ha en urinveisinfeksjon? Det er sjeldent hos gutter, men de kan få det. Lever en urinprøve hos leven på mandag, så har dere i alle fall sjekket det.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

har sagt til mannen at hvis uhellene ikke gir seg til over nyttår skal han til lege. Kan han ha låsning i kroppen når fødselen var ukomplisert? 6 t fødsel, 20 min trykking uten noen form for komplikasjoner..

hi

Min sønn tisset på seg dag og natt til han var 7. Prøvde piller og alt uten hell. Dro til kiropraktor og det viste seg at han hadde 3 låsinger i korsryggen.. og jeg hadde ikke noe komplisert fødsel

Skrevet

hi

Min sønn tisset på seg dag og natt til han var 7. Prøvde piller og alt uten hell. Dro til kiropraktor og det viste seg at han hadde 3 låsinger i korsryggen.. og jeg hadde ikke noe komplisert fødsel

Men hadde gutten din daglige uhell hele tiden, eller hadde han gode perioder innimellom?

Tidligere kunne gutten min klare å holde seg på bhg, men ha uhell når han kom hjem. Nå derrimot må jeg vaske dressen hans hver dag fordi den er gjennomvåt på innsiden, ikke utsiden:(

Hi

Skrevet

Sjekk blodsukker.

Store mengder urin som har oppstått nå? Mye tørst og slapp?

Anonymous poster hash: ba4af...7a5

Skrevet

Gutten på 4 1/2 tisser seg ut mange ganger om dagen. I tillegg tisser han så mye på natta at 8 libero ikke holder på alt og senga må skiftes på hver eneste dag.. jeg er drit lei stinkende senger, stinkende soverom, stinkende bad og følelsen av at jeg må dusje hver gang jeg har satt på en klesvask for det lukter helt forferdelig:( er så lei tissestyret nå at jeg har mest lyst til å grine!

Dagens lille utblåsning..

Sånn har jeg hatt det med eldste siden han var på den alderen. Begynner å komme seg nå, men det har vært årevis med daglig dynevask, bytting av seng flere ganger pr natt osv. Han er 10 nå. Har vært til lege og forskjellige undersøkelser, eneste som hjalp (tror jeg) var kiropraktorbehandling han fikk i sommer.

Anonymous poster hash: 45009...a7a

Skrevet

Bestill en time hos lege og legg frem problemet. Hvis ikke det hjelper så gå til kiropraktor. Ikke vent til etter nyttår.

Skrevet

Sjekk blodsukker.

Store mengder urin som har oppstått nå? Mye tørst og slapp?

Anonymous poster hash: ba4af...7a5

Ja, mulig det.. uhellene kommer oftere nå enn før i tillegg til at de er større..

Ikke unormalt tørst og slapp.

Hi

Skrevet

Bestill en time hos lege og legg frem problemet. Hvis ikke det hjelper så gå til kiropraktor. Ikke vent til etter nyttår.

Tror jeg må gjøre det. Dette er uholdbart for oss alle..

hi

Skrevet

Tror jeg må gjøre det. Dette er uholdbart for oss alle..

hi

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hi

Men hadde gutten din daglige uhell hele tiden, eller hadde han gode perioder innimellom?

Tidligere kunne gutten min klare å holde seg på bhg, men ha uhell når han kom hjem. Nå derrimot må jeg vaske dressen hans hver dag fordi den er gjennomvåt på innsiden, ikke utsiden:(

Hi

Han hadde små perioder hvor det bare var en gsng om dagen i bhg og mye hjemme. Noen ganger var det ingenting hjemme. Når han begynte på skolen ble det verre og vi trodde derfor der var noe psykisk. Men 3 ganger hos kiro så er det kanskje uhell hver 2 uke på natta. Han har ikke tissa på seg på dagen så lenge jeg kan huske nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...