Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Får ikke bestemt meg for hva jeg vil bli da jeg blir stor... 😉 Noen som kan hjelpe meg å velge? Ved å fortelle litt om jobbhverdagen i disse jobbene 😊 Anonymous poster hash: b90c9...815
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Bli helsesekretær da det er bortimot umulig å få jobb som teknikker fordi vi erstattes av farmasøyter som kan gjøre mer. Som helsesekretær har du flere muligheter til å få jobb.. Anonymous poster hash: cfdfe...cac
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Bli helsesekretær da det er bortimot umulig å få jobb som teknikker fordi vi erstattes av farmasøyter som kan gjøre mer. Som helsesekretær har du flere muligheter til å få jobb.. Anonymous poster hash: cfdfe...cac Det kommer veldig an på hvor man bor du... Det er ikke veldig enkelt å få jobb som helsesekretær heller for tida. Vi har utlyst stilling hos oss et par ganger i det siste, og det har vært henholdsvis 68 og 82 søkere... Anonymous poster hash: 8ca34...681
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 I Bergen er det vanskelig å få jobb som helsesekretær. Da vi utlyste to stillinger som helsesekretær fikk vi inn over 50 søknader. Men hvis du tenker på å bli helsesekretær så ta det den riktige veien, altså at du blir helsesekretær med autorisasjon. Mange går på de kursene kalt medisinsk sekretær. Vi ansatter helst de med autorisasjon. Anonymous poster hash: d586c...f95
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Dere som skriver at dere får inn så mange søknader: Har alle søkere relevant utdannelse og praksis? Vi får også inn mange søkere, men toppen 3-4 er kvalifiserte til jobben. Anonymous poster hash: c339c...76a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #6 Skrevet 22. november 2014 Kanskje jeg rett og slett bør ta en ringerunde og høre litt på forskjellige apotek, sykehus, legesentere o.l rundt her jeg bor da... Vanskelig å bestemme seg syns jeg, men selvfølgelig har det mye å si hvordan jobbmulighetene ser ut etter endt utdanning 😊 Anonymous poster hash: b90c9...815
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2014 #7 Skrevet 22. november 2014 Jeg fikk jobb 2 dager før jeg sto eksamen som helsesekretær. Var frempå å viste at jeg dugde;) bytta jobb etter noen år og fikk den blandt 100 søkere. Så ja, det ER vanskelig å få jobb, men det er like mye å gjøre med hvordan man er. Vi ansetter ikke kvalifiserte folk om de ikke er personlig egnet. Men som helsesekrær har man kanskje litt flere muligheter, jeg vet ikke
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #8 Skrevet 22. november 2014 Jeg jobber som helsesekretær i oslo og har aldri gått tom for tilbud. Det skal sies at det er et til tider svært hektisk yrke og ikke alltid like lett å fonne hyggelige, ordentlige steder. Finnes mye sure og stressa helsesekretærer der ute, og det er jo pga arbeidsforholdene. Du kan jo alltids velge mellom flere steder heldigvis. Men av erfaring kjenner jeg svært mange misfornøyde og slitne helsesekretærer. Jeg har vært heldig nå og funnet et sted hvor jeg trives og holder meg der:) Anonymous poster hash: 7ae9e...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå