Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 En av mine ble gravid med bestevenninnens eks like etter deres brudd. Det var hverken særlig populært eller særlig venninneaktig. Anonymous poster hash: 5749f...13a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Det slår ikke å bli gravid med venninnas eks, men jeg synes likevel dette var ganske frekt: Min venninne skulle kjøpe billetter til en stor musikkfestival her i byen, og spurte om ikke jeg også kunne kjøpe billett. Ja, hvis du skal, så kjøper jeg, sa jeg. Jeg kjøpte billett, men ikke før jeg hadde forsikret meg enda en gang om hun hadde kjøpt. Jada, billetten var i boks. På åpningsdagen for festivalen har jeg ennå ikke fått avtalt noe møtested med venninna mi, hun har ikke tatt tlf eller svart på mld siste uka. Et kvarter før de åpner portene får jeg tak i henne; Nei, hun hadde ikke kjøpt billett og kom ikke likevel. Jeg var så forbanna. Og helt alene. Hadde det ikke vært for at jeg er gudmor til datteren hennes så hadde jeg faktisk kutta henne ut der og da. Utrolig dårlig gjort. Anonymous poster hash: 0c930...a31
Bustetroll Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Lånt penger, for så å bare kutte kontakten totalt.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #4 Skrevet 22. november 2014 Trøstet meg etter et brudd (fire år sammen med noen), men samtidig begynte hun å treffe ham vak min, og sin egen samboers rygg. Anonymous poster hash: 63611...422
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Sa hun var der for meg uansett. Jeg stilte alltid opp for henne. Så glemte jeg å svare på en melding og da snakket hun ikke til meg mer. Når vi treffes på butikk eller trening snur hun. Vi er begge godt voksne. Sjokkerende oppførsel. Anonymous poster hash: e5cc8...425
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #6 Skrevet 22. november 2014 Jeg fortalte at jeg var gravid til min barnløse venninne. Hun svarte "Åja, ja altså det er jo fint og flott det, men hva med meg? Hvor ser du meg oppi dette?" Anonymous poster hash: 2480e...a0c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #7 Skrevet 22. november 2014 Mannen og jeg røyker ikke, og på en tur til Sverige spurte ei venninne om ikke vi kunne kjøpe to kartonger med røyk til henne og moren. Det gjorde vi, men fikk spørsmål om de kunne betale oss senere. Det gjorde de aldri og kuttet kontakten. Det var faktisk sjokkerende, for jeg så på henne som en av mine nærmeste venninner. Ei annen ville tydeligvis ikke være venner lenger, for hun påsto at jeg hadde baksnakket moren hennes (Som dessverre er død) Dette gikk hun rundt å sa til våre felles venner. Det var så ubeskrivelig ubehagelig og så fjortis-oppførsel at jeg ikke engang hadde ord. Anonymous poster hash: 05acc...cf5
LME1001 Skrevet 22. november 2014 #8 Skrevet 22. november 2014 Jeg og fire andre hadde blitt bedt om å være forlovere for ei av mine beste venninner. Bryllupet skulle stå om fem måneder. Etter noen 2-3 måneder tok "hovedforloveren" initiativ på FB til å samle alle forloverene. Da jeg spurte hvorfor jeg ikke hadde blitt informert, sa en annen av forloverene at hun og jeg ikke lenger skulle være forlovere..! Jeg spurte bruden, og det stemte. Hun hadde ikke hatt hjerte til å fortelle det til meg, fordi hun ikke hadde hjerte til å skuffe meg..?! (For det er jo ikke skuffende å lese om det på FB..!!) Er det muuuuulig?! Dette til tross for at jeg hadde sagt klart og tydelig fra at hun ikke behøvde velge meg som forlover bare fordi hun var forlover for meg da jeg giftet meg.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #9 Skrevet 22. november 2014 Jeg og fire andre hadde blitt bedt om å være forlovere for ei av mine beste venninner. Bryllupet skulle stå om fem måneder. Etter noen 2-3 måneder tok "hovedforloveren" initiativ på FB til å samle alle forloverene. Da jeg spurte hvorfor jeg ikke hadde blitt informert, sa en annen av forloverene at hun og jeg ikke lenger skulle være forlovere..! Jeg spurte bruden, og det stemte. Hun hadde ikke hatt hjerte til å fortelle det til meg, fordi hun ikke hadde hjerte til å skuffe meg..?! (For det er jo ikke skuffende å lese om det på FB..!!) Er det muuuuulig?! Dette til tross for at jeg hadde sagt klart og tydelig fra at hun ikke behøvde velge meg som forlover bare fordi hun var forlover for meg da jeg giftet meg. 5 (!) forlovere? Anonymous poster hash: 1c5b7...3db
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #10 Skrevet 22. november 2014 Oppsøkte mannen min når hun viste jeg var borte for å skjekke om han var bra nok for meg, Anonymous poster hash: 65e30...c26
sug lut Skrevet 22. november 2014 #11 Skrevet 22. november 2014 Dere har en bisarr oppfatning av "frekk".
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #12 Skrevet 22. november 2014 Eg syns det er frekt når venninner er nazi på å få tilbake penger de har lånt ut, men "glemmer" å betale tilbake det de selv låner. Anonymous poster hash: 4d24f...292
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #13 Skrevet 22. november 2014 Dere har en bisarr oppfatning av "frekk". Hva mener du er frekt da? Anonymous poster hash: 05acc...cf5
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #14 Skrevet 22. november 2014 Dere har en bisarr oppfatning av "frekk". Hva mener du er frekt da? Anonymous poster hash: 05acc...cf5 "frekt" er vel å ta alt snackset på bordet mens de andre ikke slipper til, å forvente at andre betaler for seg på kino eller å ta for seg av kjøleskapet til andre. En venninne av meg tok med seg to flasker vin i mitt bryllup fordi hun måtte dra tidlig. Det er frekt. Det meste folk skriver om her er i kategorien "sjokkerende" eller bare "stygt", som i "hva er det styggeste en venninne har gjort mot deg". Underholderne tråd da Anonymous poster hash: 02f3a...fbd
sug lut Skrevet 22. november 2014 #15 Skrevet 22. november 2014 Dere har en bisarr oppfatning av "frekk". Hva mener du er frekt da? Anonymous poster hash: 05acc...cf5 "frekt" er vel å ta alt snackset på bordet mens de andre ikke slipper til, å forvente at andre betaler for seg på kino eller å ta for seg av kjøleskapet til andre. En venninne av meg tok med seg to flasker vin i mitt bryllup fordi hun måtte dra tidlig. Det er frekt. Det meste folk skriver om her er i kategorien "sjokkerende" eller bare "stygt", som i "hva er det styggeste en venninne har gjort mot deg". Underholderne tråd da Anonymous poster hash: 02f3a...fbd Nettopp. Det er ikke "frekt" å svikte sine venner.
Fero Skrevet 22. november 2014 #16 Skrevet 22. november 2014 En av mine tidligere venninner troppet opp på døra for å "muntre meg opp" enda jeg flere ganger tidligere den dagen hadde gitt klar beskjed om at jeg ikke ønsket besøk. Jeg var deprimert og hun ønsket å hjelpe, men akkurat den dagen følte jeg meg fin, og ønsket faktisk bare å nyte dagen alene foran TV'en i fred og ro. Hun ville bare ikke høre. Det var nemlig svært så usunt å ikke treffe folk. Jeg måtte visst sosialiseres! Jeg trodde hun spøkte da hun sa at "nå drar jeg, hehe" helt til hun sto med fingeren på ringeklokka helt til jeg åpnet. Beste mening, og alt det der, men jeg syntes det var gansk frekt. Var en litt klam stemning over pizzaen den eftan.
Gustav Klitt Skrevet 22. november 2014 #17 Skrevet 22. november 2014 En av mine tidligere venninner troppet opp på døra for å "muntre meg opp" enda jeg flere ganger tidligere den dagen hadde gitt klar beskjed om at jeg ikke ønsket besøk. Jeg var deprimert og hun ønsket å hjelpe, men akkurat den dagen følte jeg meg fin, og ønsket faktisk bare å nyte dagen alene foran TV'en i fred og ro. Hun ville bare ikke høre. Det var nemlig svært så usunt å ikke treffe folk. Jeg måtte visst sosialiseres! Jeg trodde hun spøkte da hun sa at "nå drar jeg, hehe" helt til hun sto med fingeren på ringeklokka helt til jeg åpnet. Beste mening, og alt det der, men jeg syntes det var gansk frekt. Var en litt klam stemning over pizzaen den eftan. Høres ut som en tidligere venninne av meg. Tror hun fikk nytelse av å "være der for meg", så det var hun, enten jeg ville det eller ikke. For øvrig er det frekkeste noen venninne har gjort mot meg, å lese dagboken min da vi var 10-11 år gamle. Et slikt overtramp (i den alderen) er en atomeksplosjon som vanskelig kan overgåes Enig i at det å svike sine "venner" på den måten flere har beskrevet ikke sorterer under frekkhet...
neemii Skrevet 22. november 2014 #18 Skrevet 22. november 2014 Eg syns det er frekt når venninner er nazi på å få tilbake penger de har lånt ut, men "glemmer" å betale tilbake det de selv låner. Anonymous poster hash: 4d24f...292 Enig! Eller de som man må mase på for å få tilbake penger eller ting de har lånt. Frekt!
Fero Skrevet 22. november 2014 #19 Skrevet 22. november 2014 En av mine barndomsvenninner er helt ræva når det kommer til å holde på hemmeligheter. Hun deler i hytt og pine, og klager i tillegg over andre venninner som visstnok ikke holder på hemmeligheter. Hennes favoritt er å fortelle om hvem som har blitt gravide, før det er offentlig. Akk, hvilket drama! I tillegg tar hun ikke fem flate øre for å legge ut om hvor stygge ungene til folk er. Alle unger unntatt de av hennes nærmeste venner eller familie har visst en eller annen skavank eller feil.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #20 Skrevet 22. november 2014 En tidligere venninne inviterte til taco hos henne. Spurte om jeg skulle ta med noe men nei. Hun hadde veldig billig-taco, type firstprice, ikke mye til hver. Jeg hadde med en flaske vin likevel, som vertinnegave. Dagen etter fikk jeg en melding på Facebook med kontonummerer hennes og beskjed om å overføre 50kr (for min del av tacoen). En av grunnene til at hun er tidligere venninne for å si det sånn Anonymous poster hash: 88049...ebf
Fuglekassa Skrevet 22. november 2014 #21 Skrevet 22. november 2014 Haha det der taco greiene er det en vennine av meg også som gjorde. Hun inviterte meg, samboer og datteren (5) på taco-kveld. Vi spurte om vi skulle ta med noe men neida, hun hadde alt i kjøleskapet fra før. Dagen etter fikk jeg sms om at det ble 50 kr pr pers, så vi skyldte 150 kr,- !!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #22 Skrevet 22. november 2014 Stor forskjell på å invitere på middag og det å invitere på spleiselag! I mitt hode sender man ikke krav om penger i ettertid, det syns jeg blir svært svært smålig gjort. Greit nok å "kreve" oenger hvis det er spleiselag. - OG hvis de absolutt må ha 50kr per person så si nå for all del i fra om det når noen spør om de skal ta med noe! Anonymous poster hash: 4d24f...292
Gemini77 Skrevet 22. november 2014 #23 Skrevet 22. november 2014 Venninne som trøstet meg etter brudd med min samboer etter 12 år for så og sex chatte med han rett etterpå. Hun var også gift.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #24 Skrevet 22. november 2014 Haha det der taco greiene er det en vennine av meg også som gjorde. Hun inviterte meg, samboer og datteren (5) på taco-kveld. Vi spurte om vi skulle ta med noe men neida, hun hadde alt i kjøleskapet fra før. Dagen etter fikk jeg sms om at det ble 50 kr pr pers, så vi skyldte 150 kr,- !!! Haha Dauer!! Som vertinne hadde jeg ikke engang villet tatt imot penger om noen hadde tilbydd seg gi meg! Når man inviterer står man for maten!! Anonymous poster hash: 4ea23...ac6
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #25 Skrevet 22. november 2014 En venninne ville komme på besøk på føden (jeg hadde født om natten) og hun ringte meg straks hun fikk sms om baby og sa hun ville komme på besøk. Jeg sa jeg ikke var helt klar for besøk der og da - ungene hadde ikke truffet babyen enda og jeg var rett og slett sliten. Hun ringte en time senere - og sto utenfor avdelingen. Jeg syntes det hele var vanskelig, men det var mat-tid så jeg tok med babyen og matbrety ut til møtekroken. Hun spiste opp halvparten av maten min!!! Forsynte seg bare!! Jeg ble helt satt ut så jeg sa ingenting. Hun hadde tatt med seg en sjokolade som hun bød/ga meg, og når hun gikk tok hun med seg resten. Tror det var om å gjøre å være første som traff babyen, før andre venninner. Anonymous poster hash: 27a4c...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå