Gå til innhold

15 mnd, våkner om natten og vil ikke sovne igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt gal her! Har vært borte i det meste av soveproblematikk, men nå er det noe nytt igjen! Jenta på 15 mnd legger seg kjempegreit om kvelden. Mange ganger sover hun hele natten gjennom, men i det siste har hun våknet en gang utpå kvelden/natten (i dag kl 23) og sovner ikke før to timer senere. Jeg har prøvd ALT; i begynnelsen holdt det å ta henne opp, kose litt og legge ned igjen. Så har jeg sittet på en stol på rommet hennes med henne på fanget, da sover hun, men våkner når jeg legger henne i sengen. Har lagt henne oppi sengen min; da våkner hun helt og krabber rundt. Har tatt henne opp og ned i stua; da våkner hun selvfølgelig helt, men er grinete. Har prøvd å sitte inne på rommet hennes og holde en hånd på henne; det funket heller ikke. Lar henne skrike/bråke i fem minutter (eller til jeg ikke holder ut mer) før jeg går inn til henne etc. etc. Følger magefølelsen, men det funker jo ikke!

Et skudd i blinde, men er det noen som har et råd? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å ikke tenne noe lys?

Sånn at det er helt bekmørkt over alt, ikke så gøy å være oppe da.

Anonymous poster hash: 7e405...3e6

Skrevet

Tenner ikke lys, men jeg åpner døren, og det kommer lys fra gangen mens jeg roer henne. Har også prøvd å ha døren litt åpen så det ikke er helt mørkt... Hjelper ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...