Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Er det noe du ikke ville valgt å ta med? Jeg vil ha en kurv/korg. Ha glass med brente mandler, eplemos på glass, skolebrød, 3 stk kryssordblad, og evnt en liten pynte-nisse. Jeg tviler litt på skolebrød. Ville du valgt skolebrød? og hvordan oppbevare dette i kurven/korgen? Anonymous poster hash: 3ba38...9cf
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Til julepresang? Da hadde jeg ikke valgt ferskvarer som skolrbrød. Anonymous poster hash: fdbde...4d5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Ja, stemmer. Fikk ikke med det Hva hadde du tatt med i stedenfor da? Anonymous poster hash: 3ba38...9cf
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Ost, honning, flattbrød/knekkebrød (helst hjemmebakt), litt sjokolade/fudge (hjemmelaget) ? Anonymous poster hash: fdbde...4d5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 God sjokolade/konfekt, hjemmelagde julekaker, gløgg, nøtter, dadler/fiken, juleflax, vin, julepynt fra Rosendahl, fancy sildeglass eller annet tradisjonellt pålegg? Liker brente mandel-ideen din! Ville droppet skolebrød, de må spises ferske og på julaften er det så mye annen god mat. Anonymous poster hash: b7c2d...a3f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #7 Skrevet 22. november 2014 Takk for tips! Hvordan vil f.eks sylte-pålegg holde seg?Tenkte på en pakke med det også litt sennep på glass Anonymous poster hash: 3ba38...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå