Marriet Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Jeg vil bare si at du har fans her inne, og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste! Ville bare si det, fordi du nok en gang totalt ufortjent ble nevnt i en negativ setting i en annen tråd. Jeg synes du er råstilig! Cavaskål!
Sint naken biltyv Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Har fans faktisk? Haha, noen er her for mye.
Marriet Skrevet 22. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2014 Har fans faktisk? Haha, noen er her for mye. Absolutt til at jeg er her for mye, avvenning på nyåret
MammantilNurket Skrevet 22. november 2014 #5 Skrevet 22. november 2014 Duverden En tråd om meg?! Dette har ikke egoet mitt godt av. Så hyggelig å høre - tusen takk <3
MammantilNurket Skrevet 22. november 2014 #6 Skrevet 22. november 2014 (endret) Litt liten trafikk på tråden om meg, altså. Skuffende. Lage litt action *brøler, shaker på stumpen og vifter med armene*: Nå skal jeg ta på meg min nye dunjakke, dra på VINMONOPOLET og kjøpe CAVA og Nurket skal være igjen hjemme hos Pappa'n sin slik at han får tilknytningsforstyrrelser!!! P.S: FN-dagen er teit, det lukter vondt i barnehager og taco burde fjernes fra norske butikkhyller ... hehe. Endret 22. november 2014 av MammantilNurket
Nodisc Skrevet 22. november 2014 #7 Skrevet 22. november 2014 Litt liten trafikk på tråden om meg, altså. Skuffende. Lage litt action *brøler, shaker på stumpen og vifter med armene*: Nå skal jeg ta på meg min nye dunjakke, dra på VINMONOPOLET og kjøpe CAVA og Nurket skal være igjen hjemme hos Pappa'n sin slik at han får tilknytningsforstyrrelser!!! P.S: FN-dagen er teit, det lukter vondt i barnehager og taco burde fjernes fra norske butikkhyller ... hehe. Hehe, du er virkelig et kapittel for deg selv..
Marriet Skrevet 22. november 2014 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2014 Jeg er glad du likte tråden jeg opprettet om deg, var faktisk usikker på om jeg turte. Tenkte nettopp at folk kunne ta helt av med sleivmunnen og at det virket mot sin hensikt, men du er tydelig sporty og drar igang selv tacoFREDAG var i går... Daaaah. Idag er det pizza.
Collette Skrevet 22. november 2014 #9 Skrevet 22. november 2014 Kan godt melde meg inn i fanklubben. Jeg liker deg. 💜 Du minner meg om meg selv da jeg bodde i Oslo, før jeg ble kjerring med tre barn langt ute på landet.
MammantilNurket Skrevet 22. november 2014 #10 Skrevet 22. november 2014 Kan godt melde meg inn i fanklubben. Jeg liker deg. 💜 Du minner meg om meg selv da jeg bodde i Oslo, før jeg ble kjerring med tre barn langt ute på landet. Takk for fine ord Jeg tenker som så: Man kan ta piken ut av Tigerstaden, men du kan aldri ta tigeren ut av piken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå