Gå til innhold

Hvilke type spill er gta? Og hvilken grense?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 14 som ønsker.

Anonymous poster hash: 06241...05a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du stjeler biler, kjører rundt i en by, bedriver kriminelle handlinger, skyter hodet av folk (som man får se tydelig i sakte kino) og knuller på horer. Om det er noe du vil din 14-åring skal drive med, kjør på! Er 18-årsgrense, men her bryr ikke visse foreldre seg med det! Her spiller 8-åringer gta! (Ikke mine!!!)

Anonymous poster hash: 4f82c...2bb

Skrevet

Har en diskusjon med min 15-åring om det samme. De er to i guttegjengen på 15 gutter som ikke får lov. Jeg synes aldersgrenser skal respekteres og er veldig overrasket over at ellers fornuftige foreldre aksepterer dette spillet.

Anonymous poster hash: f6c70...f35

Skrevet

Han sier det er flere i klassen som har det. Uff. Vil ikke at min skal ha et sånt spill.

HI

Anonymous poster hash: 06241...05a

Skrevet

Jeg beslagla det da sønnen min kom hjem med det da han var 15 - ikke aktuelt å spille den dritten der i mitt hus uansett hvor gammel han er - det kan han gjøre når han selv bestemmer reglene i sitt eget hus! Så motbydelig synes jeg det spillet er. Da får han heller spille cod, selv om jeg synes det også suger. Men det er ikke i nærheten av gta, også er det 16-års grense.

Han syntes jeg var kjip, og det tar jeg som et kompliment.

Anonymous poster hash: b1fb3...7de

Skrevet

Har forresten en yngre sønn hvor det er to gutter i klassen som har spilt det siden de var 9. Det er jo helt borti natta. Og de har foreldre som virker oppegående... Forstå det den som kan. Der var det en forelder som tok det opp på et foreldremøte, med det som resultat at den ene fikk beskjed av foreldrene om å slutte å spille, mens den andre fortsetter like herlig.

Anonymous poster hash: b1fb3...7de

Skrevet

Mediatilsynet sier det at aldersgrenser ikke er absolutte, siden et barns modenhet ikke er det. Derfor skal man bruke skjønn når det gjelder aldersgrenser. (Når det gjelder filmer er det 3 år som er slingringsmonnet) 

Jeg spilte GTA da jeg var 16 år gammel, og syns ikke spillet er noe verre enn andre spill, egentlig. Å ha sex med prostituerte er valgfritt, selv om det ikke er valgfritt å stjele biler ;)

Anonymous poster hash: 3a0c3...9ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...