Gå til innhold

Pynte bord til julaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode tips å komme med?

Anonymous poster hash: b439e...d25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det et litt kos med sånne pittesmå stjerner man strør over duken! Ellers har vi hvit duk med en juleløper i midten. Resten har jeg ikke tenkt over enda!:-)

Anonymous poster hash: 7ca78...cf1

Skrevet

Mitt bord skal pyntes og dekkes slik i år: hvit duk, hvitt servise, noen skikkelig lekre juleservietter i enda lekrere serviettringer. Stettglass. Rød løper og en smal løper av granbar skal pryde bordet på langs. Noen julekuler og Levende lys i granbaren. Både telys og kubbelys.

Anonymous poster hash: 441eb...d8a

Skrevet

Nystrøket fin duk, levende lys ig blankt sølvtøy er nok.

Anonymous poster hash: 6e3c0...a11

Skrevet

Mitt bord skal pyntes og dekkes slik i år: hvit duk, hvitt servise, noen skikkelig lekre juleservietter i enda lekrere serviettringer. Stettglass. Rød løper og en smal løper av granbar skal pryde bordet på langs. Noen julekuler og Levende lys i granbaren. Både telys og kubbelys.

Høres fint ut, men er det plass til alt det? :P Jeg mener, har du ikke skåler og fat med mat og slikt på bordet også? :)

Anonymous poster hash: f44d2...cf4

Skrevet

Her dekker vi med Disney juleservise. Har røde julebrikker under tallerkene. Med alle serveringsfat og skåler blir det ikke plass til så mye pynt. Fornøyd om jeg får plassert lysestakene mine :)

Anonymous poster hash: f677d...f65
Skrevet

Høres fint ut, men er det plass til alt det? :P Jeg mener, har du ikke skåler og fat med mat og slikt på bordet også? :)

Anonymous poster hash: f44d2...cf4

Bordet er egentlig i smaleste laget i utgangspunktet så vi pleier å ha alle fatene på benken bak oss. Vi sender bare rundt fatene. Små skåler med tilbehør får fint plass så det har vi stående.

Ikke det at det er viktigere med et flott dekket bord enn mat men selv uten pynt får vi ikke plass til absolutt alt uten at det blir skikkelig rotete og upraktisk. Stor fare for gris og søl også. Så vi synes det er kjekkest å bare sende maten rundt og la det ellers bli stående på benken.

Skrevet

Beige duk, hvite servietter, sølv dekktallerkner, hvite tallerkener, masse levende lys......

Anonymous poster hash: d4afa...2ec

Skrevet

Sånn skal jeg dekke mitt bord, aldri sett noe vakrere :)

Anonymous poster hash: b98b5...f6b

post-42-0-96849700-1416640102_thumb.jpg

Skrevet

Jeg er gammeldags sikkert, men hos oss skal jula være rød. Rød juleduk på bordet, og røde julelys. Mmmmm da blir det julestemning hos oss:) har også et fint juleservise.

Sånn lyse bord i sølv og gull uten noe rødt på, er ikke jul for meg. Det er nyttårsaften i mine øyne. Vi har virkelig forskjellig smak:)

Anonymous poster hash: b5c2d...429

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...