Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 tenkte jeg skulle lage en fotobok. Men jeg får liksom ikke bestemt meg for hvor jeg skal bestille fra?Hvor bestiller dere fotobøker fra? Er dere fornøyd eller misfornøyd med noen? Gjerne billigst mulig også Anonymous poster hash: 9b447...0c1
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Jeg lager de i iPhoto og bestiller direkte fra Apple. Er kanskje ikke de billigste, men er veldig fornøyd Pleier å lage ei annethvert år og gir til besteforeldre og oldeforeldrene til ungene Anonymous poster hash: 11172...177
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Jeg lager de i iPhoto og bestiller direkte fra Apple. Er kanskje ikke de billigste, men er veldig fornøyd Pleier å lage ei annethvert år og gir til besteforeldre og oldeforeldrene til ungene Anonymous poster hash: 11172...177 Så smart, viste ikke at det gikk ann jeg Er det vanskelig å skjønne hvordan man gjør det? Anonymous poster hash: 9b447...0c1
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Jeg lager de i iPhoto og bestiller direkte fra Apple. Er kanskje ikke de billigste, men er veldig fornøyd Pleier å lage ei annethvert år og gir til besteforeldre og oldeforeldrene til ungene Anonymous poster hash: 11172...177 Så smart, viste ikke at det gikk ann jeg Er det vanskelig å skjønne hvordan man gjør det? Anonymous poster hash: 9b447...0c1 Nei det er veldig enkelt Er vel en egen meny for fotobok, gå inn der å se Du går gjennom bildene dine og velger ut de du vil bruke. Så kan du, hvis du er litt lat, la iPhoto legge de inn i boken for deg De legges da i kronologisk rekkefølge og i forskjellige størrelser. Jeg foretrekker å velge antall bilder og i hvilken størrelse selv, men det er slett ikke vanskelig Anonymous poster hash: 11172...177
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Jeg lager de i iPhoto og bestiller direkte fra Apple. Er kanskje ikke de billigste, men er veldig fornøyd Pleier å lage ei annethvert år og gir til besteforeldre og oldeforeldrene til ungene Anonymous poster hash: 11172...177 Så smart, viste ikke at det gikk ann jeg Er det vanskelig å skjønne hvordan man gjør det? Anonymous poster hash: 9b447...0c1 Nei det er veldig enkelt Er vel en egen meny for fotobok, gå inn der å se Du går gjennom bildene dine og velger ut de du vil bruke. Så kan du, hvis du er litt lat, la iPhoto legge de inn i boken for deg De legges da i kronologisk rekkefølge og i forskjellige størrelser. Jeg foretrekker å velge antall bilder og i hvilken størrelse selv, men det er slett ikke vanskelig Anonymous poster hash: 11172...177 Da prøver jeg på det! Takk for et flott tips Anonymous poster hash: 9b447...0c1
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Jeg er veldig fornøyd med Cewe, som både Japan Photo og Elkjøp bruker. Synes det er brukervennlig og kvaliteten på produktet er bra😊 Anonymous poster hash: 25e70...652
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Jeg er veldig fornøyd med Cewe, som både Japan Photo og Elkjøp bruker. Synes det er brukervennlig og kvaliteten på produktet er bra Anonymous poster hash: 25e70...652 Prøvde meg på japan photo men skjønte ingenting Anonymous poster hash: 9b447...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå