Gå til innhold

Har du gjort noe bra i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å surrer etter en skikkelig uff og æsj både dag og uke så kom jeg til å tenke på at jeg tror ikke jeg har gjort noe bra i dag...

Jeg har måtte rettet feil i arbeid til en å samme person fire ganger i dag! Tatt tak i andre sine problemer og selvfølgelig kjørt over dem, men problemene måtte tas nå hvis ikke hadde det fått store konsekvenser. 

Jeg har plottet en plan for å løfte vekk noe ekstra ansvar på noen. Vært i telefoner når jeg egentlig skulle ha vært med barna før jeg overlot dem til besteforeldrene for natten. Klart å klore en kassamannen på rema, det var virkelig ikke meningen før jeg holdt på å kjøre over en eldre dame som "spratt" ut mellom to biler.

Altså, noe var uhell og resten var med gode intensjoner, men noe positive ringvirkninger tror jeg ikke at jeg har skapt i dag. Kanskje denne tråden vil føre med seg noe bra?? Det er lov å håpe! Har du gjort noe bra eller noen glad i dag, fortell fortell!!

Anonymous poster hash: 1c0e2...3b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg overrasket mannen med lunsj på jobben hans. Det ble han glad for, ellers hadde han ikke hatt tid til å spise sa han. Så jeg føler jeg gjorde noe koselig der :) 

Skrevet

Tja har jo gjort mitt beste på jobb i dag og hadde fornøyde pasienter. Artig å de fremgang i treningen:) Og fornøyde barn og samboer som har kosa oss med hjemmelagd pizza og godis.

Count your blessings- er et ordtak som jeg liker:)

Anonymous poster hash: cad13...81d

Skrevet

Jeg har gjort noe bra for meg selv, om det teller? Jeg dro impulsivt på et kurs etter jobb, og er veldig glad for at jeg dro. Lærte noe nyttig som jeg kan bruke videre i livet =)

Anonymous poster hash: b07dc...7da
Skrevet

Jeg kjørte innom en venninne, som sliter en del for tiden, med ferdig middag.

Anonymous poster hash: 1f225...c6e

Skrevet

Har kost meg på jobb sammen med elevene mine, og har hjulpet en elev med et problem (han ringte meg på mobilen nå i ettermiddag). Jeg har laget god mat til mann og barn, og har trent i en time. Sikkert bra, siden jeg har gumlet i meg en stor muffin med sjokoladekrem ikveld!

Anonymous poster hash: 2628e...7f8

Skrevet

Jeg badet med fireåringen som var våken da jeg skulle tidlig på jobb klokka halv seks, hvilket gav meg dårligere tid men samboeren fikk sovet. Og så var det gøy!

På jobb hadde jeg en veldig god samtale med en familie som jeg tror kommer til å få det bra etter hvert, selv om de har en alvorlig barnevernssak og bedriver vold mot barna sine.

På bussen gav jeg plassen min til en gammel dame, som heldigvis takket og smilte og tok i mot.

Da ungene var vel i seng deiset jeg i sofaen med en gammel Leonard Cohen-plate og en deilig, syndig karamelliskrem som jeg spiste rett fra boksen. Det var jammen ganske bra det også.

Anonymous poster hash: dd05b...495
Skrevet

Jeg har gått 12 km og laget middag (taco-fireåringens favoritt) til han kom hjem fra barnehagen.

Anonymous poster hash: 0544b...b2f
Skrevet

Jeg har født en sønn. :-)

Påvirker jo kanskje ikke så mange andre enn våre nærmeste enn så lenge. Men jeg føler jeg har gjort min innsats for dagen ihvertfall. :-)

Anonymous poster hash: dd14f...cfb

Skrevet

Jeg har født en sønn. :-)

Påvirker jo kanskje ikke så mange andre enn våre nærmeste enn så lenge. Men jeg føler jeg har gjort min innsats for dagen ihvertfall. :-)

Anonymous poster hash: dd14f...cfb

Gratulerer så mye :)

I dag har jeg hatt kosekveld med sønnen min og har skjemt han litt bort. Det er lenge siden sist jeg gjorde det :)

Anonymous poster hash: 9e768...47d

Skrevet

Endelig bestemt meg for å gå fra mannen og vårt dårlige forhold. Jeg vet det er riktig beslutning, men fy så vondt det gjør. Mååå bare klare å gjennomføre og ha tro på at livet blir bedre når jeg og barnet vårt bor et annet sted :-(

Anonymous poster hash: da4c0...9a4

Skrevet

I dag har jeg fått flere elever til å føle mestring :)

Skrevet

Endelig bestemt meg for å gå fra mannen og vårt dårlige forhold. Jeg vet det er riktig beslutning, men fy så vondt det gjør. Mååå bare klare å gjennomføre og ha tro på at livet blir bedre når jeg og barnet vårt bor et annet sted :-(Anonymous poster hash: da4c0...9a4

Lykke til med ditt nye liv! :)

Og du over her, som har fått barn; gratulerer så uendelig mye! :)

Anonymous poster hash: 2628e...7f8

Skrevet

Kommet meg opp av senga slik at jeg fikk vasket klær og kunne hente ungene i bhg litt tidlig.
Lenge leve depresjon :(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg var nettopp ute å lette etter en full gutt. Han kom ravende opp bakken her og satt seg på en stein og gråt. Hadde knapt nok klær på så jeg fant en jakke for å gi han. Men når han så meg begynte han å løpe avgårde så jeg satt meg i bilen og forsøkte å finne han. Uten hell desverre.

Skrevet

- Tatt med ungen på husdyrparken
- Lot en dame gå før meg i køen på butikken
- Flyttet vekk ANDRES barnevogner, slik at en annen dame med barnevogn skulle få komme seg på
- Ga vekk en 100 lapp til en =Oslo selger (uten å kjøpe blad)
- Pakket en sekk med ytterklær og skjerf jeg skal gi vekk
- Driver en kjøp/salg side på facebook, der en kjøper og selger har vært i en misforståelse ang betaling. Selger har blokkert kjøper pga mas. Jeg har snakket med dem begge, og kommet frem til at det hele er en misforståelse, men det er naturligvis kjøper som sitter igjen med tapte penger. Jeg har derfor valgt å kjøpe pakken selv, for så å sende det videre til den kjøperen som opprinnelig skulle kjøpt den. 

Føler at karma bør ta meg igjen rundt 19:45 i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...