Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 ..og resten av sjakk-eliten. Her har de sjansen til å skape et flott engasjement rundt hjernesport og intelligens, men så er de helt uten sjarm, smil og publikumstekke! Det gjelder visst å mumle mest mulig, se sur og lei ut og ikke vise noen form for følelser utover dette. Det begynner å gå meg på nervene, faktisk! Selvhøytidelige elitister, er det det vi skal se opp til? Nesten så jeg svitsjer til Ullared eller et eller annet 'Drama fra Sørlandet camping' i stedet! Anonymous poster hash: d4fe1...658
Gjest Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Takk gud for at skisesongen har begynt sier nå jeg
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Takk gud for at skisesongen har begynt sier nå jeg Jatakk, begge deler! Saken er at jeg LIKER sjakk, og så oppfører de seg som om de ikke kan fordra å være der eller å ha folk og mediedekning rundt seg. Anonymous poster hash: d4fe1...658
Gjest Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Sant så sant. Liker sjakk selv, men som du sier - de ser ut som alt er grusomt for de. Men er kanskje litt av imagen?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Han har jo autisme... Anonymous poster hash: 70ead...706
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Han har jo autisme... Anonymous poster hash: 70ead...706 Det var en usmakelig kommentar. Dessuten er det tolererbart å ha én raring innen en sport/aktivitet, men at det er GREIA og at de liksom SKAL oppføre seg slik kan jeg ikke se skal være hensiktsmessig for sjakken som 'sport'. Argh. Anonymous poster hash: d4fe1...658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå