Gå til innhold

Far og bidrag...hjelpes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter og ha hatt privat avtale en stund tok plutselig far å satte ned bidraget, dette var jeg uenig i og sa at da får bidraget gå gjennom NAV.

Dette da jeg er sikker på at far skal betale litt mer ca 1000 kr enn det han gjør. Far er jo lat og har enda ikke levert inn opplysninger, frist var i går....MEN så driver han og betaler meg privat enda, skal han det da? Jeg får jo bidragsforskudd og tilbakebetalt når han har sendt inn opplysninger sa NAV til meg.

Jeg trenger jo pengene så skal ikke klage, men merkelig at far ikke gidder sende inn opplysninger til NAV, men betaler meg privat enda?

Hehe...han tenker jo ikke. Han skal jo ikke betale meg privat lengre, men han bør jo sende inn opplysninger snart så NAV kan behandle dette. Snakket med NAV i dag og de har jo full adresse etc på arbeidsgiver etc så om han ikke sendt inn papirene så behandler de søknaden jeg hadde sendt uansett og sendte han giro sa de...

Far har godt betalt jobb og de kunne finne all informasjon på skatteeaten etc.

Anonymous poster hash: a0647...db4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal være litt forsiktig med å fortsette å ta i mot bidrag privat når dere skal ha det igjennom nav. Han kan på et senere tidspunkt kreve det tilbake fra deg gjennom nav. Det står godt forklart på varselet dere har fått.......

Anonymous poster hash: 02536...f3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...