Gå til innhold

Hva er det mest provoserende innlegget du har lest her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del var det hun som mente at det var fint at barnløse ikke visste hva de gikk glipp av.. Hadde de visst om den enorme kjærligheten så hadde de blitt enda mer deprimerte...! Eller noe i den gata der...

Anonymous poster hash: 0478b...f3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble superirritert i tråden om den hunden som ble skutt av bonden, Tønes, eller hva den het. I den tråden var det ekstremt mange som mente at hunden fortjente det. "Skyt bikkja, drep den, ekle kjøter, osv." Da ble jeg provosert.

Anonymous poster hash: a3a31...e3b

Skrevet

Jeg tror den tråden jeg husker best, var hun som ikke ville ha barn med mannen sin fordi han vàr så stygg og hadde så dårlige gener. Kompisen hans derimot, var aktuell som avlsokse...

Skrevet

Jeg tror den tråden jeg husker best, var hun som ikke ville ha barn med mannen sin fordi han vàr så stygg og hadde så dårlige gener. Kompisen hans derimot, var aktuell som avlsokse...

Weeee?? Søren, det innlegget gikk meg hus forbi....!!

Skrevet

For min del var det hun som mente at det var fint at barnløse ikke visste hva de gikk glipp av.. Hadde de visst om den enorme kjærligheten så hadde de blitt enda mer deprimerte...! Eller noe i den gata der...

Jeg husker den tråden. Hun mente det var verre å være ufrivillig "barnløs" med nummer 2 fordi da visste hun hva hun gikk glipp av. Det var ikke like synd på de som ikke hadde fått noen barn i det held tatt.

Anonymous poster hash: 08a84...de4

Skrevet

Det er sikkert mange, men husker best ett nå nylig.

Hun som nektet mannen sex og synes han var ekkel og ble kvalm av han fordi han hadde bart i november.. kanskje ikke provoserende, men helt på trynet.

Anonymous poster hash: 5d056...358

Skrevet

Det er så mange skrullete høns her inne enkelte ganger at man blir helt sjokkert!!!greit at man har ulike meninger om enkelte ting, men noen har bare meninger som er helt bak mål!

Anonymous poster hash: c1ca8...d36

Skrevet

Jeg blir av og til provosert over bhg skole tråder der de som jobber på disse plassene blir hetset opp og ned for de ikke Gjør jobben sin godt nok ( i følge en bitter mor )eller de stiller urimelige krav til klær og påkledning eller fri til jul!

Vi som jobber på disse plassene gjør det vi kan og mer med de resursene vi har 8g det er ikke vi som har laget regler for hvordan ting skal være, men husk at 90% av de som velger disse yrkene er glade i barn og ikke alltid gjør ting på den måten de helst ville men pga regler sier det!

Skrevet

Hun som nektet mannen sex og synes han var ekkel og ble kvalm av han fordi han hadde bart i november.. kanskje ikke provoserende, men helt på trynet.

Man tenner på forskjellige ting, og at man ikke tenner på bart syns jeg er forståelig - det må være lov å uttrykke her uten at det skal bli det mest provoserende innlegget her...

Anonymous poster hash: 1e427...a57

Skrevet

Man tenner på forskjellige ting, og at man ikke tenner på bart syns jeg er forståelig - det må være lov å uttrykke her uten at det skal bli det mest provoserende innlegget her...

Hvis du leser igjen skrev jeg at provoserende kanskje ble feil, men at jeg likevel synes det er latterlig. Ikke fordi hun ikke tenner på bart, helt greit, men å skrive at man blir kvalm av mannen sin og at han er ekkel er skikkelig lavmål synes jeg.

Skrevet

Den om hun som skulket FN-dagen i bar ehagen til barnet sitt og gikk hjem og drakk seg drita på sjampanje. Fy F..... !!!

Anonymous poster hash: 6cb59...233

Skrevet

Den om hun som skulket FN-dagen i bar ehagen til barnet sitt og gikk hjem og drakk seg drita på sjampanje. Fy F..... !!!

Ha ha - det var vel ikke akkuratt det hun skrev....

Skrevet

Ha ha - det var vel ikke akkuratt det hun skrev....

hi der har et særiøst alkohol problem og bør begynne på Antabus.

Skrevet

Jeg blir ganske provosert hver gang det dukker opp et anti-barneverninnlegg. Men vanligvis er disse innleggene så gjennomsyret av bitterhet og manglende selvinnsikt at jeg prøver å ikke la meg provosere.

Skrevet

Hun som trodde barnet skulle drukne, og satt på DIB istedenfor å ringe hjelp. Verste tråden for min del, da jeg var veldig bekymret for dette barnet, og var helt maktesløs til å hjelpe det. Og jeg fikk fæle tilbakemeldinger på hvor slem og stygg og udugelig som mor JEG var, fordi jeg kjeftet på moren. Da var jeg målløs.

Skrevet

Alle utroinnleggene der folk skriver "alle kan gjøre feil"....

Skrevet

Innleggene om utroskap hvor man omtrent blir sett på som gal om man ikke vil tilgi.

Alle innlegg hvor folk snakker om å omskjære ungen. Spesielt om argumentasjon er at det "ser bedre ut". Grøss.

Anonymous poster hash: 31e5f...cbf
Skrevet

Den om babyen som nesten druknet og hvor HI lagde et innlegg til der hun fleipet og flåste om saken. Og selvfølgelig brannøvelsen da. Den er jo uforglemmelig.

Skrevet

Kan dere ikke legge med link til trådene a. Blir nysgjerrig jeg, mye jeg har gått glipp av! :P

Anonymous poster hash: d3689...f4f
Skrevet

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143158225-brann%C3%B8velse/#entry143158576

Får ikke til å lime inn linker under siteringen. Beklager. Det originale brannøvelseinnlegget ble slettet, men her har en anonym kopiert det inn som svar i en tråd.

quote name="Anonym bruker" post="146823045" timestamp="1416602776"]Kan dere ikke legge med link til trådene a. Blir nysgjerrig jeg, mye jeg har gått glipp av! :PAnonymous poster hash: d3689...f4f

Skrevet

Snakk om å vri og vende på ting hahahaha

Anonymous poster hash: ca47b...697

Skrevet

Jeg har ikke en spesiell tråd i tankene, men jeg blir dessverre veldig, ikke akkurat provosert, men heller oppgitt over damer som oppfører seg som dørmatter, lever i fornektelse eller er generelt naive/lettlurte.

Jeg får så vondt av dem, for jeg vet hvor grusomt det er å leve sånn. Skulle bare ønske jeg hadde innsett realiteten før. Så jeg får bare så lyst til å filleriste dem å rope "wake uuuuup!"

Anonymous poster hash: ce98a...9d0

Skrevet

Mobbeinnlegg. Helt greit å være uenig, og helt greit å si tydelig ifra. Men når mange angriper èn, i tråd etter tråd, så er det ikke ok. Når de i tillegg bruker de typiske frasene "det er ikke bare jeg som angriper da.." eller "men hun ber jo om det selv", så blir det ekstra dumt. 

Utenom det, så husker jeg ikke noen eksakte tråder eller noe. Det som skjer her er fornøyelig/ provoserende og irriterende her og nå, jeg husker det sjeldent over tid. 

Skrevet

Jeg har ikke en spesiell tråd i tankene, men jeg blir dessverre veldig, ikke akkurat provosert, men heller oppgitt over damer som oppfører seg som dørmatter, lever i fornektelse eller er generelt naive/lettlurte.

Jeg får så vondt av dem, for jeg vet hvor grusomt det er å leve sånn. Skulle bare ønske jeg hadde innsett realiteten før. Så jeg får bare så lyst til å filleriste dem å rope "wake uuuuup!"

Anonymous poster hash: ce98a...9d0

Hadde ikke det vært kjekt? Tenker det samme selv. Men har man vært der selv, så vet man hvor vanskelig det er å ta til seg råd og fornuftighet.Det er så "enkelt" fra utsiden. 

Det MÅ settes mer fokus på psykisk/fysisk vold. Har faktisk en blogg om emnet, for å prøve og øke fokuset på realiteten av å leve i et dårlig forhold. Man er naiv og i fornektelse der man sitter, men jeg tror at hvis slike temaer blir mer åpenlyste, vil de tidlige faresignalene være lettere å oppdage. Og man vil være klar over at man absolutt ikke er alene

Anonymous poster hash: 750cd...5ba

Skrevet

Det har blitt mange i løpet av de årene jeg har vært her, men en jeg kommer på nå er en tråd hvor noen trodde de hadde noe med hvor mye brudekjolen min kostet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...