Gå til innhold

Nå skjønner jeg ingen ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en ma når jeg var I uke 9, fosteret hadde vært dødt I 3 uker ca. Hadde utskrapning for 14 dager siden, og tok en graviditetstest I går kveld.

Den var knall positiv fortsatt, test streken var like sterk som kontrollstreken?

tar det så lang tid at hcg faller? 

Hadde samleie to dager før vi fikk vite om ma og utskrapningen, kan vell ikke Være gravid på nytt??

Tok en test på onsdag kveld,og en nå I kveld. Noen som kan se om den er svakere eller sterkere?

Anonymous poster hash: b2761...1e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev ikke du denne i går også??

Du kan ikke ha blitt gravid så lenge du har et embryo i magen!

Anonymous poster hash: dd7bb...47d

Skrevet

En helt vanlig gravididtetstest måler kun om det faktisk ER hcg i urinen, ikke mengden, så det hjelper ikke ta mange tester for å se på strekene...!

Du bør gå til legen for å ta blodprøver for å se om det stiger eller synker. Dessverre så tror jeg nok at dette bare er etter MA, men greit å sjekke det ordentlig.

Anonymous poster hash: 3d062...f76
Skrevet

Du kan ikke ha blitt gravid så lenge du har et embryo i magen!

Herregud, hva er galt med sånne som deg? Om HI lagde en tråd om det samme i går eller ei, spiller det VIRKELIG noen rolle? Ahhhhhh!

Anonymous poster hash: 1b3c5...fda

Skrevet

Det er nok rester etter MAen. 

Jeg hadde en svært tidlig SA hvor testen ble positiv opptil en uke etterpå. Jeg tror hcg kan sitte ganske lenge i kroppen. 

Anonymous poster hash: dc8b5...31e
Skrevet

Du kan ikke ha blitt gravid så lenge du har et embryo i magen! Anonymous poster hash: dd7bb...47d

Herregud, hva er galt med sånne som deg? Om HI lagde en tråd om det samme i går eller ei, spiller det VIRKELIG noen rolle? Ahhhhhh!Anonymous poster hash: 1b3c5...fda

er det noe gale med meg fordi jeg spør? Hun fikk jo svar på det samme spørsmålet i går, så hvorfor skal hun da spørre igjen????AAAAARGH!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...