Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Jeg har mann og barn. Sikkert et gjenkjennelig forhold for mange. Lidenskapen har lagt seg, og det er sjelden sex. Hverdagen går i jobb og omsorg for barn. Så har jeg ofte en ekstrem tenning på menn jeg kjenner utenfor hjemmet. Som en kompis og en kollega, for eksempel. Jeg tenner på at de viser interesse. Og når de lener seg over meg eller står ved siden av, så er det som om varmen fra dem brenner i huden min. Jeg har rett og slett lyst til å rive av dem klærne! Har aldri slike følelser for mannen min, men det viktige er å holde familien samlet. Jeg kjenner bare at jeg blir fryktelig frustrert!! Noen med liknende opplevelser? Anonymous poster hash: aa5ec...a92
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Jeg synes læreren til sønnen min er helt sinnssykt deilig! Anonymous poster hash: 7578e...090
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Jeg har mann og barn. Sikkert et gjenkjennelig forhold for mange. Lidenskapen har lagt seg, og det er sjelden sex. Hverdagen går i jobb og omsorg for barn. Så har jeg ofte en ekstrem tenning på menn jeg kjenner utenfor hjemmet. Som en kompis og en kollega, for eksempel. Jeg tenner på at de viser interesse. Og når de lener seg over meg eller står ved siden av, så er det som om varmen fra dem brenner i huden min. Jeg har rett og slett lyst til å rive av dem klærne! Har aldri slike følelser for mannen min, men det viktige er å holde familien samlet. Jeg kjenner bare at jeg blir fryktelig frustrert!! Noen med liknende opplevelser? Anonymous poster hash: aa5ec...a92 Åh kjenner meg sånn igjen! Er såå frustrerende. Anonymous poster hash: c8094...c94
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Tenker at det er helt normalt jeg. Så lenge forholdet er relativt dødt mener jeg. Men gresset er ikke grønnere på andre siden. Kanskje dd har liten tiss eller er elendig i senga. Snakker av erfaring fra ONS. Men det er jo lov å fantaserer da;-) Anonymous poster hash: e8316...1f6
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Tenker at det er helt normalt jeg. Så lenge forholdet er relativt dødt mener jeg. Men gresset er ikke grønnere på andre siden. Kanskje dd har liten tiss eller er elendig i senga. Snakker av erfaring fra ONS. Men det er jo lov å fantaserer da;-) Anonymous poster hash: e8316...1f6 Jeg bare lurer på om jeg klarer "livet ut" uten å fucke det opp ved å bære utro. Skulle jo tro at jeg var et vandrende spenningsfelt I dag lente kollegaen min seg over meg når vi jobbet med et prosjekt. Det brant i huden av varmen fra han, og jeg ble direkte kvalm. Han er jo ikke særlig attraktiv en gang, jeg tenner på blikket og energiene hans. Saiko!! HI Anonymous poster hash: aa5ec...a92
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Vet du? Ikke vær utro, jeg snakker av erfaring. Jeg mistet 10 år med verdens herligste mann fordi jeg levde ut lystene i 20 minutter. Ikke verdt det! Men det er ingen som kan kontrollere tankene dine. Lev ut fantasien når du har sex med mannen din, jeg lover deg, det kan være nesten like rått! Anonymous poster hash: 9fd42...a10
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Ikke gjør noe ut av fantasiene dine! Det er ikke verdt det! Selv kjenner jeg en enorm tenning av sjefen min. Når jeg ser han og prater med han har jeg bare lyst til å dra han inntil meg og sette i gang, men jeg vil aldri forsøke meg med noe da det absolutt ikke er verdt å ødelegge ekteskapet mitt for det. Anonymous poster hash: 85a01...6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå