mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Her er det helgestemning med avslapping , de små koser seg på rommene sine og jeg koser meg med dib og tv😊
Mandala Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Akkurat nå sitter jeg og sønnen ved siden av hverandre med hver vår pc mens vi venter på at de ovnsstekte potetene skal bli ferdig. Så blir det mat, og etterpå tror jeg han klarer å tvinge meg til å se en film - John Carter eller Pirates of the Carribean. Lillesøster er hos en venn, samboer jobber og bonusbarn er hos mor. En veldig rolig kveld med andre ord.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Nå har vi akkurat spist junkfood. Mannen og ungene mente jeg ikke fikk vasket og montert sammen komfyren slik at vi kunne lage mat der, så de bestemte junkfood. Det var igrunn ganske godt, etter jeg har brukt store deler av dagen til å julevaske kjøkkenet. Demontere døra og nå kan vi se gjennom glasset igjen. Har planer om å få lurt mannen ned i godte butikken i byen snart, for ifjor hadde de noen tøffe konfekter der. Og vi skal gi konfekt i to julegaver i år. Den ene har jeg planer om å få sendt imorra. Men egentlig er jeg skikkelig godtesugen på noe godt de har der.... Og imorra rekker vi det ikke. Regner med det er en enkel overtaelse men nå vasker han skuffen under komfyren, så må nok vente litt. Den sa jeg ifra om at jeg ikke gadd å vaske, den tror jeg ikke har blitt vasket på noen år så det ut som hvertfall. I kveld skal jeg kose meg i kjelleren, der skal jeg pakke inn noen julegaver og tenke ut en plan om hvordan kalender jeg skal lage til barnebarnet. Anonymous poster hash: 980e6...6b5
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Har en liten propell på 7 mnd som skal stå overalt, hele dagen. Og han fins ikke stødig. Så jeg flyr etter han. Hele dagen. Så nå holder han på å sovne i armene mine og tar snart natta. Da skal jeg gjøre nada. Skal slenge meg ned i sofaen og se breaking bad og drikke pepsi max lade opp til en ny dag Anonymous poster hash: df922...d57
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Alene med 6 åringen i kveld Vi har akkurat spist indisk chicken tikka med nan, raita og lassi (take away). Ser på dragetreneren 2, og skal snart spise is til dessert Anonymous poster hash: 2eac1...d28
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Jeg er faktisk alene hjemme og skal ikke hente barna før i morgen, så nå lurer jeg på om jeg skal høre om noen vil slarve litt eller om jeg bare skal være hjemme og slappe av på sofaen med tven og drittmat... Anonymous poster hash: 5ab69...2eb
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Barna og jeg er hos min mamma. Når mamma har lagt barna, skal vi drikke rødvin og spise indrefilet. Rundes av med luksussjokolade og et glass til med rødvin. Lader opp til bursdagsfeiring opptil tre dager på rad fra i morgen Anonymous poster hash: 786f4...5d6
Subwoofer Skrevet 21. november 2014 #8 Skrevet 21. november 2014 Vi har nettopp spist kjøttdeig og spaghetti til kvelds, så snart er det soving på guttungen. Må bare se ferdig Elias først
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #9 Skrevet 21. november 2014 Jeg har tenkt å ta det helt med ro, og legge meg tidlig. Skal løpe 2 mil i morgen tidlig. Anonymous poster hash: c4263...d77
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #10 Skrevet 21. november 2014 Er helt alene på hytta og nyter stillheten. Mann og barn er hjemme. I morgen blir det eksamensskriving. Med vin til. Anonymous poster hash: ce21a...9aa
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #11 Skrevet 21. november 2014 Her hadde minste omgangssyke i dag. Så han ligger i sofaen med ipaden. Jeg føler meg dobbelt dumpa, så jeg er deppa, og håper jeg sovner tidlig i kveld. Anonymous poster hash: 79a7c...897
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #12 Skrevet 21. november 2014 Her blir det sofakroken, armkrok, film og popcorn, mens barnet sover på rommet sitt Deilig fredagskveld! Anonymous poster hash: 5229f...c5a
November_84 Skrevet 21. november 2014 #13 Skrevet 21. november 2014 Lillegutt har akkurat tatt kvelden 😊 Så da blir det først å plukke opp leker og eplebiter fra hele stua.. Deretter blir det kosekveld for mor, med brød og aioli, pepsi max og sikkert serie eller tv 😀 Kos dere 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå