Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Er på jobb, og vil ikke hjem.. Det har blitt for mye for meg. Samboeren elsker meg, vil ha meg, er bra for meg. Jeg elsker han, vil ha han, har det bra med han. Men han er også giftig for meg.. Han gjør meg utrygg og usikker på fremtiden. Vi har barn 50% og nå har han sagt at han ikke vet om han kommer til å orke å bli om vi får barnet 100%. Men han vil ha meg Nå og han har det kjempebra sånn vi har det nå... Jeg kan ikke godta en sånn uttalelse. Faen. Anonymous poster hash: 5db21...8a7
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Ditt barn, hans barn eller felles barn som er i avlastningshjem 50% Hvorfor skal dere plutselig få barnet 100%? Anonymous poster hash: 5c8cd...ef9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Mitt barn. Far skal potensielt flytte til hjemlandet. Men det kan bli om alt fra 6mnd-3 år + til.. Anonymous poster hash: 5db21...8a7
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Det synes jeg faktisk er feigt av han! Han ble sammen med deg å viste du hadde et barn.., ja 50% bare, men sånne ting kan fort endre seg(har akkurat skjedd meg) *barnefaren vil flytte, barnefar går bort, barnefar ikke klarer å ta seg av barnet* Osv.. Jeg fikk meg kjæreste å jeg hadde mine barn 50% da vi ble sammen og da vi flyttet sammen .. For en 2 måneder siden bestemte pappan til mine barn seg for plutselig å flytte til utlandet. Jeg kjente på det litt selv må jeg innrømme..,d å skulle si til han jeg akkurat hadde flytta sammen med (og ventet barn med)at nå blir vi 4 100% istede.. men for en respons fra kjæresten min, han ble nesten fornærmet over at jeg i det hele tatt kunne tenke i de baner om at det ville bli et problem! Han sa at han har valgt meg, han har valgt dem, jeg og de hører sammen og 50 eller 100% prosent var likegyldig, han stilte selvføgelig opp! det var så godt for meg å høre å føle, nå har vi hatt dem her hver bidige dag i 2 måneder og i februar blir vi enda en, å aldri et sekund har jeg merket at barna er et problem for han, snarere tvert imot! Er så glad han er en ordentlig mann..! Man har aldri en garanti for en samværsordnig, det bør man være klar over også. Lykke til😊
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 En sånn mann vil jeg ha .. Anonymous poster hash: 5db21...8a7
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Skjønner ham godt, selv om det er veldig trist.. Jeg hadde ikke orket å blitt i mitt forhold, måtte vi hatt stebarn 100% hos oss. Vi ble sammen da det var 50- 50.. Anonymous poster hash: c638a...b78
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Skjønner ham godt, selv om det er veldig trist.. Jeg hadde ikke orket å blitt i mitt forhold, måtte vi hatt stebarn 100% hos oss. Vi ble sammen da det var 50- 50.. Anonymous poster hash: c638a...b78 Fortalte du ham det da dere ble sammen? Hvis ikke synes jeg du har snytt han for veldig viktig informasjon. Anonymous poster hash: 8148a...348
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 21. november 2014 #8 Skrevet 21. november 2014 Jeg synes du fortjener en mann som stiller opp. Han har valgt ei med barn, da kan sånt skje! Jeg hadde respektert det om kjæresten min hadde gått, jeg kunne ikke tvingt han, men inni meg hadde jeg blitt såret og skuffet..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #9 Skrevet 21. november 2014 Jeg forstår mannen din veldig godt! Her hadde mannen 3 barn når vi møttes. Han fikk da beskjed av meg at jeg ville ikke være noe stemor og ville ikke ha stebarn. Han måtte velge mellom meg og barna, og han valgte meg. Nå 9 år etter så har vi selv fått 3 barn og er en lykkelig familie. Mannen vet at jeg tar med meg barna å flytter hvis han tar kontakt med sine barn som han har med ei annen. Blir ikke aktuelt at jeg skal ha ansvar for andre barn en mine egen! Anonymous poster hash: 9592e...1c1
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #10 Skrevet 21. november 2014 Jeg forstår mannen din veldig godt! Her hadde mannen 3 barn når vi møttes. Han fikk da beskjed av meg at jeg ville ikke være noe stemor og ville ikke ha stebarn. Han måtte velge mellom meg og barna, og han valgte meg. Nå 9 år etter så har vi selv fått 3 barn og er en lykkelig familie. Mannen vet at jeg tar med meg barna å flytter hvis han tar kontakt med sine barn som han har med ei annen. Blir ikke aktuelt at jeg skal ha ansvar for andre barn en mine egen! Anonymous poster hash: 9592e...1c1 Du må være et troll!! 😮😨 Anonymous poster hash: 7618e...503
mamma_bergen Skrevet 21. november 2014 #11 Skrevet 21. november 2014 Jeg forstår mannen din veldig godt! Her hadde mannen 3 barn når vi møttes. Han fikk da beskjed av meg at jeg ville ikke være noe stemor og ville ikke ha stebarn. Han måtte velge mellom meg og barna, og han valgte meg. Nå 9 år etter så har vi selv fått 3 barn og er en lykkelig familie. Mannen vet at jeg tar med meg barna å flytter hvis han tar kontakt med sine barn som han har med ei annen. Blir ikke aktuelt at jeg skal ha ansvar for andre barn en mine egen! Anonymous poster hash: 9592e...1c1 Du må være et troll!! 😮😨 Anonymous poster hash: 7618e...503 Og et dårlig forsøk sådan..
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 21. november 2014 #12 Skrevet 21. november 2014 Haha! Særlig.....! Hadde min mann forlatt unga sine til fordel for meg så hadde jeg skjemtes til døde over han..😩 Ikke sitti å vært sånn passe stolt av d her inne....
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 21. november 2014 #13 Skrevet 21. november 2014 Haha! Særlig.....! Hadde min mann forlatt unga sine til fordel for meg så hadde jeg skjemtes til døde over han..😩 Ikke sitti å vært sånn passe stolt av d her inne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå