Gå til innhold

Kjøpekalender, noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha kjøpekaleder til våre to jenter på 8 og 11 år. Yngste sier hun ønsker legofriends kalender, men eldste sier til yngste at hun kommer til å bli skuffet. Har noen erfart disse tidligere?

Eldste sier hun ikke vet hvilken kalender hun vil ha, men feks en type sjokoladekalender. Tidligere år har de hatt 10kroners sjokoladekalender fra Nille/Rimi, tenkte jeg kunne oppgradere litt, men ønsker ikke pakkekalender.

Anonymous poster hash: 75e18...7af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det feks en kjøpekalender som ikke er legofriends eller sjokolade? Hvis ikke, hvilken sjokoladekalender er best? Hi

Anonymous poster hash: 75e18...7af

Skrevet

Det finnes kalendere av bortimot alt. Lego har mange forskjellige, du får også av sminke og sånt. Men det er sant som din eldste sier, det kan nok kanskje bli litt skuffende. Her i huset kjøpte vi en kalender fra Bodyshop en gang, men innholdet svarte ikke til forventningene.

Sønnen min fikk Lego Star Warskalender en gang, og ble skuffet. Det er for det meste rimelige og små ting som er bak lukene. For oss hadde det nok funket bedre å kjøpe en større Legoting og delt opp i 24 små pakker.

Av sjokoladekalender er det Kinder som er favoritten her i huset.

Skrevet

Tror vi går for Haribo i år. Den har godteri, men av og til en småleke...så det er litt spenning. 

Anonymous poster hash: 5bd6e...904
Skrevet

Så en nydelig kalender på Nille i går som innehold glass engler, holdt nesten på å kjøpe den til meg selv, men kosta litt da...😜

Anonymous poster hash: 415cb...077

Skrevet

Jeg så på ferdige kalendere idag, men fant ingenting jeg likte. Lego friends og playmobil syns jeg blir så kjedelig, siden bildene av alt som er i kalenderen er utpå kalenderen!

Så da kjøpte jeg heller en hel playmobil dyreklinikk med 258 deler på tilbud for 369 kr, og skal dele det opp i 24 pakker :)

Anonymous poster hash: 78dec...e60
Skrevet

Jeg så på ferdige kalendere idag, men fant ingenting jeg likte. Lego friends og playmobil syns jeg blir så kjedelig, siden bildene av alt som er i kalenderen er utpå kalenderen!

Så da kjøpte jeg heller en hel playmobil dyreklinikk med 258 deler på tilbud for 369 kr, og skal dele det opp i 24 pakker :)

Hvor var det denne var på tilbud? :) Har sett på den til vesla, men synes fullprisen er vel høy.

Skrevet

Frost kalender kanskje, eller barbie?? Nille hadde Haribo kalenderen på tilbud nå. Vi hadde lego friends i fjor. Jenta vår på 8 gikk lei på slutten og gadd ikke bygge. Men hun er ikke spesielt lego fan i utgangspunktet. Sparkjøp hadde nå lego city og friends på tilbud til 100 kr + en sjokolade kalender.

Skrevet

Trist at barna har blitt så bortskjemte!

Anonymous poster hash: 39fea...d9d

Skrevet

Hvor var det denne var på tilbud? :) Har sett på den til vesla, men synes fullprisen er vel høy.

På Toys R us :)

Skrevet

Har du sjekket butikker som Vita, diverse parfymerier o.l.?

Vet det finnes julekalendere med neglelakker, vareprøver på parfymer/kremer/sminke osv, leppepobader og slike ting også, kanskje noe for eldre jenter?

Anonymous poster hash: c6bcf...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...