Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Mistet jobben og fikk dagpenger.. begynte på skole i høst og ble sykemeldt.. gikk rett og slett på en smell... og nå har jeg visst ikke rett på noe etter jul.. får ettergitt lån fra dette semesteret, men etter jul begynner et nytt semester, og da står jeg på bar bakke.. Jeg har ikke krav på sykepenger eller aap fordi jeg ikke har jobbet og jeg har ikke vært sykemeldt lenge nok Så står jeg her da med 3 unger og huslån uten en krone i inntekt :S Anonymous poster hash: 919c8...75a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Du har da rett til dagpenger i to år? Dersom du ikke slutter på noe som er avtalt gjennom NAV.... Anonymous poster hash: 55c3d...8a2
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Trodde dagpenger er tjente penger og man får sykepenger ut av det. Ta kontakt med nav fort som mulig. Anonymous poster hash: 97542...6ba
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Du har nok misforstått noe, ta kontakt med nav. Anonymous poster hash: 7cb87...f8f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Ikke vært sykmeldt lenge nok? Jeg gikk rett fra ingenting til AAP. Mulig du har misforstått noe her, har du snakket med NAV? Anonymous poster hash: f1896...681
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Du har ihvertfall krav på penger til livsopphold (om mannen din ikke tjener for godt, da krever de at han forsørger deg) Du trenger heller ikke å ha vært sykemeldt et år for å ha krav på aap, kravet er bare at du er syk og under utredning eller behandling. Om du har vært student har du ikke krav på dagpenger, det er for de som har mistet jobben. Anonymous poster hash: 62b51...94c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå