Gå til innhold

Julegave til ei venninne som har mistet datteren sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som mistet datteren sin på 19 år i selvmord for ikke så lenge siden, og jeg vrir hodet for å finne en passende julegave. Hva gir man? Vanligvis ville hun fått ei flaske vin og billetter til et show, men hun klarer så vidt å komme seg ut av sengen, så akkurat i år er det en dårlig ide...

Anonymous poster hash: e2068...a0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.... hva med en kurv med godteri, kjeks eller andre ting hun kan kose seg litt med? Eller en fin film? 

Anonymous poster hash: a40d1...8c2
Skrevet

Kanskje det er akkurat det som skal til?

Nå kjenner ikke jeg til noe mer enn det du sier, og det er ufattelig tragisk det hun gjennomgår og faktisk helt umulig for meg å sette meg inn i situasjonen, så jeg bare lufter en tanke.

Hvis du gjør det du bruker er du stabil, og på et eller annet tidspunkt må hun ut. Livet går videre selvom det ikje føles sånn akkurat nå. Hva med billetter til et show litt fram i tid?

Huff, jeg vet rett og slett ikke. Prøver å trø varsomt her. Lykke til :)

Skrevet

Ta henne med på spa, hyttetur, venninnetur eller en annen rolig "lavterskelaktivitet".

Anonymous poster hash: ae168...da8

Skrevet

Jeg er enig med marriet. Pleier du å kjøpe billetter også til deg? Gjør det så dere går ut sammen.

Anonymous poster hash: 4d342...f14

Skrevet

Ja, jeg syns du skal gjøre som du pleier. Men kanskje dere kan gå på noe litt "nøytralt". Både humor og følelsesladde show kan være vanskelig for henne nå. Er det morsomt, får hun kanskje dårlig samvittighet for å le - er det noe med "trist" musikk, kan hun bryte ut i krampegråt. hVis du finner noe som er lett og underholdende, men ikke FOR humoristisk.

HVis hun ikke orker ennå, kan du jo gi henne en åpen billett eller en åpen invitasjon på middag på restaurant.

Anonymous poster hash: 79eec...a00
Skrevet

Det hun trenger akkurat nå er at noe er som det pleier. Gi det du alltid har gitt😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...