Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Måtte hente tidlig i bhg i går, og går inn på avd for å hente sekken, det var helt mørkt der inne og plutselig står den jente på 3 år som går på avd i garderoben. Alle de andre ( barn og voksene) var ute. Jenta var på vei ut i bare sokkene. Jeg ber jenta vente og går ut og sier ifra til pedleder om at "Kari" er våken og får til svar at ok det er greit og at Kari bare kan vente inne alene for de snart skal inn. Det var vist vanlig at Kari sov inne alene og at når hun våknet så tuslet hun alene rundt inne og lurte på hvor alle var! Jeg må si at jeg ikke hadde likt det om Kari var mitt barn. Hva mener dere? Anonymous poster hash: a4219...e2b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Hadde sagt at det kanskje ikke var en god løsning og spurt om foreldrene til Kari var enig i denne løsningen. Anonymous poster hash: efdca...cac
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 IKKE GREIT!!! Stakkars jente.... Uansvarlig! Anonymous poster hash: f24bf...0cb
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Det er nok mye du ikke vet om denne situasjonen. De har nok kontroll på Kari Anonymous poster hash: e203b...d6e
Young&coolmama;) Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Min gutt er litt over 2 år, trygg og veeeldig selvstendig. Han er temmelig hyper og kan ikke sove i vogn ute da han hopper ut noe som er farlig (prøvd å la være å sove, men det går ikke). Han har derfor en reiseseng inne på ene lekerommet i barnehagen. Det kan ikke sitte noen å passe kun han, dersom han sover når de andre skal leke ute. De ser til han osv med jevne mellomrom. Hender han står opp, leker litt alene (noe han synes er helt greit/kan godt være alene på rommet sitt hjemme også), eller så går han ut i døra på bh og sier han er våken, slik at de kan hente han med ut til de andre. Så min sønn kunne gjerne vært Kari den dagen;) Har ingen problemer med dette, er jo alltid personale tilstede ute (eller på en annen avdeling). Glad vi har denne løsningen, og at han får hvilt den aktive kroppen og hjernen sin hehe. Barn har godt av å utvikle personlig selvsikkerhet og være trygge på seg selv. Kan ikke sitte å ruge på de konstant;)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Det er HELT sikkert en masse til denne historien som du ikke vet om, så slapp av. du skjønner vel du også at ting alltid har to sider og at det du ser kan tolkes veldig feil veldig ofte?stol på barnehagen, de vet som regel hva de gjør..! Anonymous poster hash: b6cca...ba3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Pass dine egne saker. Her er det garantert mye du ikke vet. Anonymous poster hash: b7ee1...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå