Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Vi tenker å besøke svigers om noen mnd. Vi må ta fly, og så henter de oss på flyplassen. Tar vi med bilstol til ettåringen og sjekker den inn? Er det trygt? Eller bør vi låne en der vi skal? Anonymous poster hash: c1e50...ff2
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Vogn og bilsete går som spesialbagasje, og er gratis! Pakk godt inn! Har dere mulighet for å låne et skikkelig sete dit dere skal, så er d jo enklere å slippe dragset... Anonymous poster hash: ffb8f...781
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: c1e50...ff2
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Vi turte ikke ta sjansen på at setet ble ordentlig behandlet i bagasjen (ikke kastet rundt slik bagasje gjerne blir), derfor lånte vi heller et bilsete der vi skulle være. Anonymous poster hash: 33aaf...55c
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Vogn og bilsete går som spesialbagasje, og er gratis! Pakk godt inn! Har dere mulighet for å låne et skikkelig sete dit dere skal, så er d jo enklere å slippe dragset... Anonymous poster hash: ffb8f...781 Det er vel ikke helt riktig at det er gratis da... Anonymous poster hash: 41135...b63
Plutselig_gravid Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 (endret) Hør med flyselskapet du skal reise med om du kan få ha med deg bilsete inn på flyet. De siste gangene jeg fløy med baby bærte jeg han i bilsetet frem til gaten. Regelen var at hvis det var plass kunne jeg ta bilsete med inn på flyet. Hvis det var fullt skulle jeg bare levere det fra meg i gaten så skulle de sørge for at det ble plassert forsiktig inn i flyet Var aldri noe problem å få det med meg inn. Setet er jo på størrelse med håndbagasje. Basen til sete la jeg alltid igjen hjemme. Endret 21. november 2014 av Plutselig_gravid
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Vogn og bilsete går som spesialbagasje, og er gratis! Pakk godt inn! Har dere mulighet for å låne et skikkelig sete dit dere skal, så er d jo enklere å slippe dragset... Anonymous poster hash: ffb8f...781 Det er vel ikke helt riktig at det er gratis da...Anonymous poster hash: 41135...b63 Jo, d er d! Anonymous poster hash: ffb8f...781
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #8 Skrevet 21. november 2014 Hør med flyselskapet du skal reise med om du kan få ha med deg bilsete inn på flyet. De siste gangene jeg fløy med baby bærte jeg han i bilsetet frem til gaten. Regelen var at hvis det var plass kunne jeg ta bilsete med inn på flyet. Hvis det var fullt skulle jeg bare levere det fra meg i gaten så skulle de sørge for at det ble plassert forsiktig inn i flyet Var aldri noe problem å få det med meg inn. Setet er jo på størrelse med håndbagasje. Basen til sete la jeg alltid igjen hjemme. D kan jo være hun har byttet til neste str bilseter De fleste gjør jo d mellom 9-12 mnd Og de store bilsetene er jo travle å ta med... Anonymous poster hash: ffb8f...781
Marriet Skrevet 21. november 2014 #9 Skrevet 21. november 2014 På norwegian kan barn ha med bilstol og vogn (inntil 11 år) gratis. Men jeg låner heller når jeg drar hjem på juleferie jeg også. Trur det blir nok med baby på åtte mnd og flytur første gang. Nesten så jeg dropper bagasje også. Vrenge trusa Jeg gruer meg.
Plutselig_gravid Skrevet 21. november 2014 #10 Skrevet 21. november 2014 Hør med flyselskapet du skal reise med om du kan få ha med deg bilsete inn på flyet. De siste gangene jeg fløy med baby bærte jeg han i bilsetet frem til gaten. Regelen var at hvis det var plass kunne jeg ta bilsete med inn på flyet. Hvis det var fullt skulle jeg bare levere det fra meg i gaten så skulle de sørge for at det ble plassert forsiktig inn i flyet Var aldri noe problem å få det med meg inn. Setet er jo på størrelse med håndbagasje. Basen til sete la jeg alltid igjen hjemme. D kan jo være hun har byttet til neste str bilseter De fleste gjør jo d mellom 9-12 mnd Og de store bilsetene er jo travle å ta med... Anonymous poster hash: ffb8f...781 Det tenkte jeg ikke på. Jentene mine var gjennomsnittlig og sete såpass stort at det ble brukt frem til de var 2 år Hadde lånt meg et sete hvis barnet var gått over til sete nr 2.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #11 Skrevet 21. november 2014 På norwegian kan barn ha med bilstol og vogn (inntil 11 år) gratis. Men jeg låner heller når jeg drar hjem på juleferie jeg også. Trur det blir nok med baby på åtte mnd og flytur første gang. Nesten så jeg dropper bagasje også. Vrenge trusa Jeg gruer meg. hihihihi... Ja, er styr å reise med baby, men d går omtrent alltid fint Baby i Babybjørn så armene er fri er mitt beste tips!! Samt koffert med hjul Anonymous poster hash: ffb8f...781
Marriet Skrevet 21. november 2014 #12 Skrevet 21. november 2014 På norwegian kan barn ha med bilstol og vogn (inntil 11 år) gratis. Men jeg låner heller når jeg drar hjem på juleferie jeg også. Trur det blir nok med baby på åtte mnd og flytur første gang. Nesten så jeg dropper bagasje også. Vrenge trusa Jeg gruer meg. hihihihi... Ja, er styr å reise med baby, men d går omtrent alltid fint Baby i Babybjørn så armene er fri er mitt beste tips!! Samt koffert med hjul Anonymous poster hash: ffb8f...781 Takk da blir babybjørn med på tur. Så lenge vi er i bevegelse trur jeg det går bra de to timene på flyet derimot, det trur jeg kan bli interessant. Han er en mark. Liker ikke sitte på fanget. Og er veldig glad i leker med lys og lyd, det har jeg derimot forstått at ikke er så populært men i aller verste fall blir det to timer med hylgrining. Får gjøre så godt jeg kan å skru av hensynsknappen til mine medpassasjerer. Hjem til jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå