Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Har tatt 3 tester, 2 av de viser veldig svak positiv( etter tidsfristen ) den siste var negativ, har spiral, så vet sjansen er liten, har magesmerter og en del hvit utflod. Forklarte alt til legen, hsn spørte om jeg kunne være gravid. Eller så trodde han det kunne være galleblære. Jeg har hatt spiral i snart 5 år nå. Å alltid fått mensen. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 7b621...08c
PartyOfFour Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Kanskje det er en kjemisk graviditet? Er vel ikke så mye å få gjort enda, bortsett fra å vente...? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Med spiral er det jo en økt sjanse for svangerskap utenfor livmor, og da kan testen vise negativt.. Er det hormonspiral eller kobberspiral du har, sjansen for uønsket graviditet er vel størst med kobberspiral. Er ikke stort annet du får gjort enn å vente å se. Anonymous poster hash: 372c6...313
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Dersom d er hormonspiral, så skal jo den byttes etter ca 5 år Ta deg en tur til privatUL, så får du sett at den ev. sitter på plass og/eller noen andre har flyttet inn der Anonymous poster hash: 8d9eb...77f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Har hormonspiral ja, jeg skjønner ikke hvorfor 2 av 3 tester viser svak positiv? Er det feil på testene da? Eller viser feil i med det var over tidsfristen? Anonymous poster hash: 7b621...08c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå