Gå til innhold

Er jeg sær? Ang. utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne skal gifte seg om 1 måned, og jeg er invitert i utdrikningslag. Problemet er at forloveren har planlagt det som ordentlig utDRITNINGSlag for stakkars bruden, med stripping, salg av kondomer på torget og diverse annet. Jeg ønsker ikke å være en del av det. Er det sært av meg å takke nei på det grunnlaget? De andre kan gjøre hva de vil, men jeg ønsker ikke at bruden skal se på meg og tenke at jeg var med på å gjøre hennes dag om til et helvete.

Anonymous poster hash: ea14e...a84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne skal gifte seg om 1 måned, og jeg er invitert i utdrikningslag. Problemet er at forloveren har planlagt det som ordentlig utDRITNINGSlag for stakkars bruden, med stripping, salg av kondomer på torget og diverse annet. Jeg ønsker ikke å være en del av det. Er det sært av meg å takke nei på det grunnlaget? De andre kan gjøre hva de vil, men jeg ønsker ikke at bruden skal se på meg og tenke at jeg var med på å gjøre hennes dag om til et helvete.

Ah jeg hater sånne utdritningslag.

Hvis du kjenner bruden godt og vet at dette er noe hun ikke ville like, kan du ikke ta kontakt med de som har satt igang dette og foreslått aktiviteter mer passende for bruden? Kanskje nevne at dette ikke er noe hun vil like..

Anonymous poster hash: 6fa60...67c

Skrevet

Venninnegjengen min holdt på å arrangere noe lignende.

HELDIGVIS kjenner min aller beste venninne meg veldig godt og vet at jeg hater slike overaskelser. Først prøvde hun å forklare det til resten av gjengen, og foreslå spa, tur osv. Da det ikke funket, sa hun det til meg.

Er evig takknemlig for det 😀 Da fikk jeg satt en stopper for det og fikk meg heller et skikkelig utdrikningslag, ikke utdritning...

Anonymous poster hash: d58fc...f64

Skrevet

Hvis jeg forteller om det til bruden så blir jeg nok utstøtt fra venninnegjengen. For da kommer bruden til å fly i taket og være sint på forloveren, hun hater også sånne utdritningslag, har problemer med seksualitet slik at stripping og salg av kondomer går helt på tvers av det hun er. Har prøvd å fortelle forloveren at det ikke blir godt mottatt, men ble bare bedt om å være med på det, hun og de andre ønsket ikke å endre opplegget.

Skrevet

Her hadde jeg faktisk sladret til bruden. Bedre at de andre blir sure på deg enn at bruden blir det. Trenger ikke si hva som er planlagt kanskje, men at hun bør forsikre seg om at utdrikningslaget blir uten uønskede aktiviteter.

Skrevet

Hvis jeg forteller om det til bruden så blir jeg nok utstøtt fra venninnegjengen. For da kommer bruden til å fly i taket og være sint på forloveren, hun hater også sånne utdritningslag, har problemer med seksualitet slik at stripping og salg av kondomer går helt på tvers av det hun er. Har prøvd å fortelle forloveren at det ikke blir godt mottatt, men ble bare bedt om å være med på det, hun og de andre ønsket ikke å endre opplegget.

Hvis de bevisst går imot brudens ønsker for å ha det morsomt på hennes bekostning høres de ikke ut som særlig gode venninner i mine ører. Jeg ville heller ha fortalt bruden det og stilt meg på hennes side, enn å følge med på et sånt opplegg. 

Skrevet

Hvis du kjenner bruden så godt, så syns jeg du bør ta hennes parti og fortelle henne det!

Hvis noen planla noe slikt for meg, hadde jeg faktisk snudd og gått hjem.

Skrevet

Dette er for dumt med mindre bruden er 18 år og av den ville typen!!

Utdrikningslag er til ÆRE for bruden, og skal være en kjempegøy opplevelse for alle parter, men SPESIELT for bruden!!

Anbefaler deg å presse litt på forloveren!! :P Muligens nytteløst siden hun høres ut som en umoden, vulgær type...

Print ut tråden her ;)

Anonymous poster hash: adbab...a83

Skrevet

Hadde jeg vært bruden hadde jeg også dratt hjem med en gang jeg fant ut hva som skulle skje, hadde ikke likt det i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 676f0...5ec
Skrevet

Jeg hadde sagt fra til forloveren at hvis de ikke endrer planene til noe bruden kommer til å like, så kommet jeg til å gi bruden et kraftig hint om hva de planlegger. Jeg har gitt beskjed om at jeg ville droppe deler av et utdrikningslag hvis de ikke endret planene. De ble endret...

Anonymous poster hash: 05fe1...5ba

Skrevet

Jeg ville ringt bruden og sagt noe sånt som dette: Du, jeg føler meg litt mellom barken og veden her, for jeg har lovet å holde tett og vil jo ikke være en sladrehank, men jeg har kommet frem til at min største lojalitet ligger hos deg så jeg velger å gi deg et stort hint. Hør godt etter nå, du bør ta en prat med forloveren din om hva slags utdriknings eller utdritningslag du kunne tenke deg å ha, for det høres ut som noen i planleggingsgruppa kjenner deg veldig dårlig......

Anonymous poster hash: fdd19...653
Skrevet

Er det noe galt med stripping å nå da?

Anonymous poster hash: d0150...338

Skrevet

Virker som forlover lever på 80-tallet.

Nei, synes ikke du er sær.

Anonymous poster hash: 67391...4bb
Skrevet

Hvis du absolutt ikke får dem til å endre planene, så kanskje du kan boikotte aktivitetene på dagtid, men bli med på festen på kvelden?

Anonymous poster hash: 516b7...ed8
Skrevet

Du prøver å få dem til å endre planene.

Hvis det ikke går:

Hvis du er sikker på at bruden ikke vil like dette i det hele tatt - snakk med henne!

Det er utdrikningslag og ikke utdritningslag!

Anonymous poster hash: c6e55...43f
Skrevet

Er det noe galt med stripping å nå da?

Anonymous poster hash: d0150...338

Hvis man ikke er komfortabel med å kle seg naken offentlig så er det noe galt for vedkommende ja.

Skrevet

Du er ikke sær. En forlover bør ha et så godt forhold til bruden at hun ønsker bruden en fin dag og ikke en dag hun aldri glemmer og ser tilbake på med gru.

Støtter forslaget om å ringe og si du står mellom barken og veden og anbefale henne å prate med forlover.

Skrevet

Jeg ville ringt bruden, etter ett siste forsøk på å få de andre til å snu planene.

Legg vekt på at denne dagen handler ikke om å drite ut et menneske, men å feire henne og hennes kommende bryllup!

Understrek at du ikke fatter poenget med å ha et arrangement som vil gjøre hedersgjesten ukomfortabel!

Hvis de fortsatt ikke snur, ring bruden!

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Du vet at bruden er ukomfortabel med dette? Du vet hva forloveren planlegger? Helt sikker? Hvis ja; fortell dette i klartekst til forloveren. Hvis hun fremdeles ikke snur, fortell om planene til bruden. Hun vil takke deg for alltid, de andre har du ikke bruk for, ikke hvis det er sånn de oppfører seg til vanlig.

Skrevet

Er jo sååå mye annet morro man kan gjøre istedet! : Sumobrytning, spa, glideflygning, spille inn cd sammen, konkurranser der vinnerne kan få makeup med bruden, klatrevegg, bowling osv :) 

Bare kom med masse andre gode alternativer, så vil sikkert de andre det istedet ;) Er jo dødskjedelig å se på en flau og utilpass brud som flyr rundt i et harry kostyme, imens dere står å hutrer...

Trodde sånne utdritningslag var noe man planla når man var 17 også går man bort i fra det når man blir eldre ;) He he ;)

Skrevet

Jeg fikk et utdritningslag, selv om jeg hadde sagt at jeg ikke ville ha det. Det var en skikkelig kjip dag. Jeg prøvde å være sporty og ta det med et smil, men jeg ble skikkelig lei meg. Det ble faktisk slutten på forholdet til de tre venninnene som planla det. Jeg har ikke savnet dem, men det var litt kleint i bryllupet, å late som om vi var venner, når vi alle egentlig visste at det var ikke helt greit mellom oss.

Om noe sånt skulle skjedd igjen hadde jeg satt utrolig pris på det om noen sa til meg på forhånd at det skulle bli sånn så jeg slapp å drite meg ut. Det var virkelig ikke noe gøy. Jeg følte meg dårlig i lang tid etterpå...

Anonymous poster hash: e3e32...f26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...