Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Hei!Jeg tok en graviditetstest-strimle fra billigtester, hvor den viste den vanligestreken sterkt og den andre bittelitt rosa fra starten men etter noen sec blei den bare heeelt lys, altså jeg kan se streken så vitt om jeg studerer den. (aldri skjedd før)tok også da en digitaltest som viste negativ..atlså ikke gravid.vist jeg er gravid så er det max 10dager siden befruktningen, eller mindre..kan det være den første testen viste feil svar? eller er det bare altfor tidlig til å se noe sikkert? Anonymous poster hash: 0b16f...147
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Har hørt at strimmeltestene kan være mer sensitive enn andre tester. Vent et par dager og prøv igjen:). Anonymous poster hash: 11dbc...738
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Strimlene er mer sensitive enn digitaltestene, så var strimmelen positiv, vil jeg absolutt tro du er gravid, men at det er for tidlig å teste med digital test. Ville testet med ny strimmel om noen dager, for det er litt merkelig at streken ble lysere etterhvert (om jeg forsto deg riktig?). Anonymous poster hash: af36a...c3e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Jeg fikk også svak skyggestrek tidlig med sånn strimmel. Neg med clearblue digital, men pos med rfsu sin. Alle var sterkt positive en uke senere... Var gravid, mye hcg og hyperemesis... Anonymous poster hash: c1697...355
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Takk for svar:D oi! får ta en ny test om noen dager:Dja, først var den bittelitt rosa, sånn at jeg så den streken menst den lå på benken.. men etter noen sec blei den bare helt lys, nesten som en skyggestrek.. syns også det var rart, og derfor så lurte jeg på om hva dette betydde..har hadd vonde brystvorter siden søndagen, noe jeg heller aldri har opplevd før.. så er veldig usikker..kansje bare ønsketenkninger Anonymous poster hash: 0b16f...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå