annesmil Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Vi har ei lita tulla som så gjerne vil spille på ipadene til storebrødrene. Foreldrene mine lurte på å kjøpe en egen til henne til jul, men jeg mener det er både dyrt og unødvendig når hun er så liten (18 måneder). Men, har jo sett at andre har andre typer nettbrett som man kan laste ned spill på. Er det noen som har noen erfaringer til andre nettbrett (billigere), men som er ok?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Samsung har jo rimligere da, men jeg er ingen appel fan egentlig . Hadde et samsung nettbrett og den ble det krangel om da jeg har 2 barn. så kjøpte på salg en eldre ipad som 4 åringen min bruker og han elsker den. Mye enklere å bruke, ikke oppdateringer i et sett som forstyrrer. Det henger sjeldent og funker bra. Så jeg er imponert over ipad og hvor bra det funker, og lett det er å bruke. Har barnet glede av ipad og mestring hadde jeg heller gått for det, enn en frustrert unge som må ha hjelp hele tiden. Er å kjempefornøyd med samsung men barna fikser ipad lettere. Anonymous poster hash: 50b0e...09f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Er tilbud på ipad'en nå... http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/IPADMD785KNA/ipad-air-16-gb-wi-fi-gra Selv om andre nettbrett fungerer greit er det ingen som er så brukervennlige for barn som ipad, om hun er vant til å bruke ipad'en til søsknene sine ville jeg kjøpt det til yngste også. Anonymous poster hash: b7a68...8fc
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Hva med Kurio. http://www.foreldremanualen.no/2012/08/test-kurio-nettbrett-for-barn/ lekmer.no har tilbud på de nå. +/- 1000 kr, kommer an på typen Anonymous poster hash: 2862d...37b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Ipad og Iphone er mye enklere eller simplere om du vil. Barna kan ikke klusse det så lett til. Om jeg skal ha selv vil jeg heller ha et mer avansert androide brett. Anonymous poster hash: 95d32...eff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå