Gå til innhold

Vondt i magen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sliti med forstoppelse og veldig hard mage en lang stund. Idag våknet jeg med det verste mageknipet noen gang.. Har så vondt i magen at jeg ikke klarer å bevege meg. Får sånne rielignende anfall med syke smerter. Jeg vet det hadde gått over om jeg hadde kommet meg på do... Men jeg klarer ikke å få ut noenting! :( 

Noen som har tips til å lindre magesmertene. utenom svisker! Hva hjelper dere når dere har forstoppelse eller vondt i magen? 

Anonymous poster hash: 86770...588
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått på apoteket og kjøpt et miniklyster for å løse opp proppen. Så ville jeg tatt melkesyrebakterier for å balansere tarmen og kanskje kjøpt noe for å holde den myk (de har midler på apoteket som ikke er avhengighetsskapende.

Anonymous poster hash: a9242...32f

Skrevet

Jeg ville gått på apoteket og kjøpt et miniklyster for å løse opp proppen. Så ville jeg tatt melkesyrebakterier for å balansere tarmen og kanskje kjøpt noe for å holde den myk (de har midler på apoteket som ikke er avhengighetsskapende.

Anonymous poster hash: a9242...32f

Takk. får prøve det sånn klyster igjen. Fikk klyster engang på sykehuset etter en operasjon, da hadde jeg ikke fått vært på do på over en uke. Men klyster funker vist dårlig på meg. prøvde det i flere dager, men ingenting kom ut. :P skal prøve melkesyrebakterier hvertfall. vært og kjøpt meg en del biola nå. Der er det sånne melkesyrebakterier. Kan det funke tro? :) 

Anonymous poster hash: 86770...588

Skrevet

Laktulose gjorde susen for meg.

Anonymous poster hash: fc3c9...be1

Skrevet

Om det ikke nytter med miniklyster ville jeg prøvd et sånt klyster på 120 eller 240 ml. Du må jo få løyst opp. Blir bare verre og verre jo lenger du venter.

Anonymous poster hash: 87e6d...d6a
Skrevet

Vel, kanskje noe utradisjonelt, men analsex har fungert som bare det for meg. 

Eller for å si det på en annen måte; hvis du får til å smøre innenfor analåpningen og oppover med olje, så får det fart på ting. Det stimulerer også sammentrekninger om området blir massert (f.eks med en finger). Bruk gjerne en engangshanske, og ha på godt med olje.

Hvis du ikke vil prøve med en finger kan du prøve å ha litt olje i en engangssprøyte. Pass på å holde underlivet høyt så det ikke renner ut igjen med en gang. Husk at det kan være mye fettstoffer i avføringen også, og olje kan hjelpe til med å løse det opp så det kommer lettere ut. 

Dette er ikke medisinsk råd altså, kun basert på egen erfaring. 

Anonymous poster hash: 6dea8...634
Skrevet

Som i vakum? 😂😂 inn og DRITfort ut igjen? 😂😂

Anonymous poster hash: 94e34...25e

Skrevet

Som i vakum? inn og DRITfort ut igjen?

Anonymous poster hash: 94e34...25e

Nei, som i at det har blitt smurt og stimulert hele veien oppover, og sikkert også utvidet litt, så ting lettere kommer seg ned etterpå. 

Skrevet

Oljeklyster er vel egentligt ikke noe nytt.

Anonymous poster hash: 87e6d...d6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...