Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Skal flytte til Horten neste år, før barnehagestart. Er selv derfra, men flyttet for mange år siden. Lurer da på gode og trygge barnehager som er å anbefale? Barnet mitt er 3 år. Har nå privat barnehage, noe vi er veldig førnøyde med. Har vurdert skoppum, men der er det vel bare en barnehage? Den må vel være stappfull? Hvor anbefaler dere at vi bosetter oss? Veldig viktig at det er barnevennlig Anonymous poster hash: 30c72...24f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Hei! Jeg bor i horten og vi har mange flotte barnehager! Gå på horten kommune sin hjemmeside, der står alle barnehager og du kan lese litt om de. Hvor i horten skal du flytte? Er jo greit å ha en bhg i nærheten:) Anonymous poster hash: 15b99...fa8
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Jeg ville bosatt meg på steinsnes/ tveiten.. Rørehagen barnehage er veldig bra, og innen 3 åringen begynner i 1. Klasse, så står en splitter ny skole klar Da kan det jo være en fordel å ha gått i Bhg med andre som begynner i samme klasse.. Hvor har du mest lyst til å bosette deg? Anonymous poster hash: 0f823...7c2
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Hvis du har vært innom å vurdert Skoppum, så kan du like godt bo i Åsgårdstrand..(forstår det da som du ikke må bo i Horten sentrum) Her er det jo mye koseligere😃 Ny skole og ny barnehage😃Skal du bo nærmere Horten ville jeg valgt tveiten/rørestrand/granly område. Eller kanskje Nordskogen. Skal sies at jeg ikke er så kjent med barnehagene i Horten, men hvis barnet ditt er fire når dere flytter neste år, og dere flytter for å bo her permanent, ville jeg tenkt mer på hvilken skolekrets dere vil tilhøre kontra bra barnehage i nærheten. Anonymous poster hash: 08598...d2b
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Takk for svar dere ! Har aller mest lyst å bo på Skoppum, men der er det jo bare en barnehage, hørte det skulle bygges en ny der nå, men at det ble utsatt? Tenker da at det er små sjanser for å få plass i barnehagen, åsså er jeg litt skeptisk til "overfylte" avdelinger å. Åsgårdstrand er fint det, er jo en mulighet det også Sant det at vi burde tenke i forhold til skolekrets. Er veldig viktig for oss at barnet vårt slipper å bytte omgangskrets igjen, at han nå kommer i en barnehage med de han skal gå på skole med. Gruer meg allerede til å ta han ut av barnehagen han nå går i. Han vil da være 3.5 år. Men satser på det går bra Hvor mange barneskoler er det egentlig i horten nå, skulle det bygges en ny også? Som #3 skriver Anonymous poster hash: 30c72...24f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Nå vet jeg ikke helt hvordan ståa er med åsgården skole i åsgårdstrand. Utenom den har vi granly, sentrum, nordskogen, lysheim, lillås og en privat monte sorri skole. Lykke til:) Anonymous poster hash: 15b99...fa8
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Samt Fagerheim på Nykirke hvis man er bosatt på den "andre siden" av falkensten. Men vet ikke hvor grensa går der. Anonymous poster hash: 6fc84...6c3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #8 Skrevet 21. november 2014 Sier ikke dette for å ødelegge lykken altså Men vil bare si at det er fryktelig dårlig ungdomsmiljø på skoppum. Arbeider med ungdom i vestfold og er årlig med på store ungdomsundersøkelser og analyse av dem. Jeg ville nok styrt vekk derfra for tiden. Men er jo klart det kan endre seg til dine blir så store. Anonymous poster hash: 18440...ec1
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #9 Skrevet 22. november 2014 Jeg anbefaler Nykirke! Der skal det bygges ny, stor privat barnehage i 2016. Det er utrolig godt miljø på Nykirke, både for store og små. Mye bra som skjer! Anonymous poster hash: c4b51...741
Anonym bruker Skrevet 23. november 2014 #10 Skrevet 23. november 2014 Granly skole skal rives neste sommer. Så regner de med at ny skole står klar sommeren 2017... Kommer til å bli veldig bra så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: 0f823...7c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå