Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Det ble sendt henvisning til barnepoliklinikken på sykehuse for ett av barna mine, for litt over en uke siden. Fikk brev i dag med time om 6 dager. Tidligere har det somregel gått minst ett par mnd fra henvisning til time når det har vert noe med barna. Betyr det at de er bekymret/vil finne ut raskt når vi får time så raskt? Eller er det bare av og til slik at man får time raskt? Blir litt bekymret... Jeg har jo bekymret meg en stund for barnet, men blir ekstra bekymret når jeg ser de vil ha barnet inn så raskt. Anonymous poster hash: 4684c...416
Roheryn Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Hender seg at det plutselig dukker opp en avbestilling :-) Jeg var inne til operasjon i vår, og da ble operasjonslegen veldig overrasket over at det bare hadde gått noen uker siden forundersøkelsen (jeg var overrasket selv og, hadde sett for meg månedsvis med venting). Overhode ikke noe farlig eller akutt, så jeg antar jeg bare var den heldige vinneren av en time som ble avlyst.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Det _kan_ bety at de er bekymret. Men det kan også hende de har bedre kapasitet, har fått en avbestilling e.l. Hvis de er bekymret tar de vel som regel en telefon for å informere. (Det har ihvertfall vi erfart) Anonymous poster hash: 57ad9...921
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Tusen takk for svar. Det ble sendt henvisning for lillesøsteren også samme dag. Vi fikk brev om at hun sto på venteliste og at hun hadde rett på hjelp ingen februar neste år. De er henvist på forskjellig grunnlag. Sikkert litt derfor også at jeg ble ekstra bekymret når eldste fikk time så raskt. Hi Anonymous poster hash: 4684c...416
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Dytter Anonymous poster hash: 4684c...416
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Jeg tenker det kommer an på problemstillingen. Dersom hun skal sjekkes for noe det haster mer med enn søsteren så er det logisk hun får time før. Er det feks sneller i ørene så er det ventetid... Anonymous poster hash: 3cb9e...10a
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Største er plaget med hodeverk 1-6 ganger i uken, skjelver på hendene og har begynt å stotre mye. Minste har mer vanlig problematikk med magetrøbbel. Skjønner jo selv også at det haster mer med eldste. Men ble litt skremt da vi fikk så kjapt time. Eldste har fått diagnosen barnemigrene men hatr blitt verre siste året. Sist ble diagnosen satt fra samtaler mellom meg og barnelegen. Skjelvingen og stotringen har kommet i senere tid. Hi Anonymous poster hash: 4684c...416
Mallings Skrevet 21. november 2014 #8 Skrevet 21. november 2014 Forskjellig ventelister på de forskjellige avdelingene og, avhengig av pågang og hvilken lege som er spesialist på feltet/hvor mange leger osv. Magetrøbbel blant barn er en relativt vanlig problemstilling med ganske mye henvendelser vil jeg tro. Når det gjelder nevrologi kan det hende de har mere kapasitet...?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #9 Skrevet 22. november 2014 Takk for svar Mallings :-) Er det jeg også håper. Det var samme legen som diagnoserte henne sist hun var på sykehuset. Da måtte vi vente i nesten tre mnd før vi fikk time. Men dette er ca et år siden. Hi Anonymous poster hash: 4684c...416
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå