Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Inspirert av tv2 hjelper deg, fant jeg ut at i år blir det ikke bare en sjokoladekalender til kr 10,- på mor i huset. Jeg lot meg spesielt friste til å kjøpe en erotisk en. Men jeg blir litt i tvil, koster jo ganske mye og jeg har ikke lyst å kaste penger ut vinduet. Noen som har prøvd dette? Får ikke linket til den jeg vil ha, skriver på tlf, men dere finner den på lyst-lek.no Vil ha den dyreste varianten Såååå, erfaring noen? Er det bare møl i kalenderen, eller er det verdt pengene?? Anonymous poster hash: 362a7...9d5
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Hmmm.... 400 kr for å pakke inn produktene...? Blir skeptisk... Hver gave ligger på ca. 40 kr (uten papir), så er nok mye smått og kanskje noen litt større gaver innimellom...?? Ville heller kjøpt 2-3 litt mer "ordentlige" ting jeg virkelig ville ha til 1000-1400 kr! Kanskje 4 sånn at du har en gave til hver søndag i advent? Anonymous poster hash: 65c64...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå