Gå til innhold

Hvem bryr seg på Tv2...Hadde du brydd deg? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 77f3f...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hadde jeg kommet til å gjort. Sjokkert over hvor få det var som brydde seg, spesiellt når det går på det med drikking på høyt nivå med barn tilstede og utskjelling av andre personer. Jeg hadde kommet til å prøve å få lurt navnet til moren som satt og drakk ut av henne på et eller annet vis og ringt barnevern.

Anonymous poster hash: 5edad...16e
Skrevet

Ekkelt å se hvor høy terskelen var for å bry seg om jenta med full mor:/. Interessant at det var den nybakte moren som gjorde noe!

Skrevet

Hvilken kanal?

Anonymous poster hash: cb140...a1f

Skrevet

Antageligvis hadde jeg brydd meg da jeg har en tendens og vane for å bry meg med ting jeg egentlig ikke har noe med og et patologisk behov for å hjelpe andre om de vil eller ikke...

Anonymous poster hash: 4c7db...597

Skrevet

Tv2

Skrevet

Jeg håper det. Veldig lett å si ja når man sitter trygt hjemme i egen sofa. I forhold til den fulle moren så ville jeg nok dessverre ventet ganske lenge tror jeg, rett og slett fordi jeg ville vært usikker på om hun virkelig var full. Men samtidig tror jeg at jeg til slutt ville gjort noe, og da ville jeg nok tatt det direkte med mor eller datter. Når det gjelder han narkomane så ville jeg nok sagt noe med en gang, for det kunne jo ikke misstolkes. Jeg har også grepet inn i tilsvarende situasjoner før. 

Anonymous poster hash: 9d519...9bc
Skrevet

Ja jeg er tydelig og tør som regel å si ifra om jeg ser graverende ting. Ville vært litt redd om de som sjikanerte osv var rusa, truende eller mange, da ville jeg mest sannsynlig fått med noen andre eller ringt politiet.

Skrevet

Jeg såg ikke programmet, men min foreldre har brutt inn ved to slike anledninger (da jeg selv var liten ). Den ene gangen var på charterferie der foreldrene var drita før kl.12 hver dag med barna ved hotellbassenget og den andre gangen var på danskebåten der en pappa hadde med seg datteren og han selv var svært beruset. Utrolignok så var han så full at han trodde min far var kapteinen på båten, og fikk det for seg at han kunne bli kastet av skipet hvis han ikke skjerpet seg. Uansett, stakkars barn som har slike foreldre, og dessverre så tror jeg ikke jeg hadde vært like tøff som mine foreldre.

Anonymous poster hash: fccd0...c49

Skrevet

Når har jeg kun sett et lite klipp (teaser?) fra denne, som viser mor og barn mens mor prater i telefonen og velter et glass. Det jeg opplever som verst er den totale neglisjeringen av barnet ved å snakke i telefonen (på "fyllevis") mer enn at det står et glass vin på bordet og at mor river ned et glass. Videre synes jeg hele situasjonen virker kunstig....og det er den jo siden det er regissert. Lurer på hvor mange som hadde reagert på en "fyllesituasjon" i utlandet, hvor greit er det å drikke der? Er  grensa for "brisen" det samme der?

Anonymous poster hash: 1b8ae...fde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...