Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Sluttet å barbere meg for noen år siden da jeg fikk et inngrodd hår som endte opp som en bylle på størrelse med en plomme som jeg måtte til sykehus for å skjære opp! Tenkte jeg skulle føle meg fresh der nede igjen, så kjøpte meg nye barberblader og skum og gikk til verks i går kveld. Raka hele herligheten bortsett fra en liten stripe foran. Og nå sitter jeg altså her i sofaen og ser på big brother og klør som om musa vrimler av lus! Hva gjør jeg?? Tips noen av dere allvitende damer? 😬😱 Anonymous poster hash: b0f5e...c11
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Kjøp A-derma cytelium spray, funker som fy! Bruk etter hver barbering Har dessverre ingen tips hvis du ikke kommer deg til apotek med det første. Zinksalve kanskje? Anonymous poster hash: fa8ac...fcc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Takk! Skal få kjøpt den sprayen i morgen! 😊 HI Anonymous poster hash: b0f5e...c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå