Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Min var en one night stand med en 19 år gammel gutt da jeg var 25. Han løftet meg opp (mot ham) og tok meg slik inntil veggen. Han kysset og sugde på halsen og brystene mine samtidig aah! Hverken før eller etter har jeg hatt det så deilig. Spurte mannen min en gang om han kunne gjøre det samme, men han syns det var tungt og det ble langt ifra det samme.. Fantaserer enda om det 😊 Anonymous poster hash: d0309...bca
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Ingen spesielle! Mannen var en gang sikkelig sexy og rå og selvsikker! Litt bedugget, men deilig!!! Fantaserer ofte om den Anonymous poster hash: 074dd...c35
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Ingen spesielle! Mannen var en gang sikkelig sexy og rå og selvsikker! Litt bedugget, men deilig!!! Fantaserer ofte om den Anonymous poster hash: 074dd...c35 Hvorfor ikke skjenke han? 😉 Anonymous poster hash: d0309...bca
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Veldig mye med min eks.... aldri hatt så god sex hverken før eller etter. Dvs. etter.... har for pokker ikke hatt sex etter ham... over et år nå. Abstinenseeeeeer! Anonymous poster hash: 36711...3d3
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 Et år som singel uten sex?? Whyyyy? ;-) Anonymous poster hash: f7bcf...ff9
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #6 Skrevet 20. november 2014 Egentlige samtlige med mannen min. Jeg har aldri vært noe spesielt interessert i store peniser, før jeg møtte han. Føler meg egentlig litt råtten for at jeg sier det, men det er noe spesielt med det å bli skikkelig fylt opp på den måten. Anonymous poster hash: d3052...3aa
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #7 Skrevet 20. november 2014 Et år som singel uten sex?? Whyyyy? ;-) Anonymous poster hash: f7bcf...ff9 Fordi jeg ikke lenger gidder ons. I hvert fall ikke nå. I tillegg har jeg blitt langtidssyk, så har ikke muligheten å fly på byen heller. Ikke kjenner jeg mye folk her heller, så da blir det slik. Eller jo, når jeg tenker meg om så har jeg en mulighet, venn med mulighet for litt mer om jeg vil, hatt en del god sex med ham tidligere da vi trodde vi skulle bli sammen (fant ut at det ikke kunne bli oss likevel, men er venner). Meeen, jeg er ikke i modus for det heller. Vil ha et ordentlig forhold, langvarig forhold. Har hatt mine eventyr tidligere og glad for de aller fleste erfaringene jeg har gjort meg, ikke noe jeg angrer. Men alt til sin tid. Akkurat nå så ønsker jeg meg et forhold mer enn bare uforpliktende sex. Og så blir det nesten bare verre om jeg får meg litt en gang eller to og så ikke får noe mer Da begynner abstinensene i større grad helt på nytt. Sukk! Anonymous poster hash: 36711...3d3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #8 Skrevet 21. november 2014 Et år som singel uten sex?? Whyyyy? ;-) Anonymous poster hash: f7bcf...ff9 Fordi jeg ikke lenger gidder ons. I hvert fall ikke nå. I tillegg har jeg blitt langtidssyk, så har ikke muligheten å fly på byen heller. Ikke kjenner jeg mye folk her heller, så da blir det slik. Eller jo, når jeg tenker meg om så har jeg en mulighet, venn med mulighet for litt mer om jeg vil, hatt en del god sex med ham tidligere da vi trodde vi skulle bli sammen (fant ut at det ikke kunne bli oss likevel, men er venner). Meeen, jeg er ikke i modus for det heller. Vil ha et ordentlig forhold, langvarig forhold. Har hatt mine eventyr tidligere og glad for de aller fleste erfaringene jeg har gjort meg, ikke noe jeg angrer. Men alt til sin tid. Akkurat nå så ønsker jeg meg et forhold mer enn bare uforpliktende sex. Og så blir det nesten bare verre om jeg får meg litt en gang eller to og så ikke får noe mer Da begynner abstinensene i større grad helt på nytt. Sukk! Anonymous poster hash: 36711...3d3 Vvor bor du? Kanskje jeg kjenner din neste kjærlighet? 😍 Anonymous poster hash: 074dd...c35
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #9 Skrevet 21. november 2014 Et år som singel uten sex?? Whyyyy? ;-) Anonymous poster hash: f7bcf...ff9 Fordi jeg ikke lenger gidder ons. I hvert fall ikke nå. I tillegg har jeg blitt langtidssyk, så har ikke muligheten å fly på byen heller. Ikke kjenner jeg mye folk her heller, så da blir det slik. Eller jo, når jeg tenker meg om så har jeg en mulighet, venn med mulighet for litt mer om jeg vil, hatt en del god sex med ham tidligere da vi trodde vi skulle bli sammen (fant ut at det ikke kunne bli oss likevel, men er venner). Meeen, jeg er ikke i modus for det heller. Vil ha et ordentlig forhold, langvarig forhold. Har hatt mine eventyr tidligere og glad for de aller fleste erfaringene jeg har gjort meg, ikke noe jeg angrer. Men alt til sin tid. Akkurat nå så ønsker jeg meg et forhold mer enn bare uforpliktende sex. Og så blir det nesten bare verre om jeg får meg litt en gang eller to og så ikke får noe mer Da begynner abstinensene i større grad helt på nytt. Sukk! Anonymous poster hash: 36711...3d3 Vvor bor du? Kanskje jeg kjenner din neste kjærlighet? 😍 Anonymous poster hash: 074dd...c35
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #10 Skrevet 21. november 2014 Ingen spesielle! Mannen var en gang sikkelig sexy og rå og selvsikker! Litt bedugget, men deilig!!! Fantaserer ofte om den Anonymous poster hash: 074dd...c35 Hvorfor ikke skjenke han? 😉 Anonymous poster hash: d0309...bca Hahaha, ikke noe problem å få i han skjenk! Jeg er bare ikke våken når han kommer hjem 😅 Anonymous poster hash: 074dd...c35
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #11 Skrevet 21. november 2014 Beste opplevelser har vært da jeg har hatt litt innabords. Da forsvinner hemningene mine og jeg slår meg helt løs og oppnår vanvittig nytelse. Beste har vært med mannen, nå exen, da vi levde litt villt fremdeles og ikke var foreldre. Etter barn kom, har jeg omtrent ikke drukket, ikke blitt like tent, så har ikke hatt det like fint. Anonymous poster hash: 9c6e5...d15
Anonym bruker Skrevet 21. november 2014 #12 Skrevet 21. november 2014 Beste opplevelse, da var jeg faktisk lett beruset. Vi kjøpte for en god stund siden noen sexleker som min mann fant frem. Der fant han en butplugg med glidemiddel som han puttet bestemt inn og så tok han meg bestemt bakfra. Jeg som i utgangspunktet aldri før har likt noe i baken fikk plutselig en enorm tilfredstillelse og alt bare rushet avgårde til en helt utorlig klimaks. Anonymous poster hash: 393d5...7e3
Anonym bruker Skrevet 22. november 2014 #13 Skrevet 22. november 2014 Et år som singel uten sex?? Whyyyy? ;-) Anonymous poster hash: f7bcf...ff9 Fordi jeg ikke lenger gidder ons. I hvert fall ikke nå. I tillegg har jeg blitt langtidssyk, så har ikke muligheten å fly på byen heller. Ikke kjenner jeg mye folk her heller, så da blir det slik. Eller jo, når jeg tenker meg om så har jeg en mulighet, venn med mulighet for litt mer om jeg vil, hatt en del god sex med ham tidligere da vi trodde vi skulle bli sammen (fant ut at det ikke kunne bli oss likevel, men er venner). Meeen, jeg er ikke i modus for det heller. Vil ha et ordentlig forhold, langvarig forhold. Har hatt mine eventyr tidligere og glad for de aller fleste erfaringene jeg har gjort meg, ikke noe jeg angrer. Men alt til sin tid. Akkurat nå så ønsker jeg meg et forhold mer enn bare uforpliktende sex. Og så blir det nesten bare verre om jeg får meg litt en gang eller to og så ikke får noe mer Da begynner abstinensene i større grad helt på nytt. Sukk! Anonymous poster hash: 36711...3d3 Hvorfor ble det ikke dere? Anonymous poster hash: f7bcf...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå