Gå til innhold

Størrelse på voksende graviditetspupper... Stressa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er førstegangsgravid  og lurte bare på hvor mye dere gikk opp i BH størrelse iløpet av graviditeten. Jeg føler jeg har stort nok fra før og begynner å bli litt småstressa etter å ha måttet ut å kjøpe ny BH i 70I nå allerede i slutten av 1.trimester. Redd for at det skal fortsette oppover og gjøre BH handling helt håpløst...  :mellow: Erfaringer?

Anonymous poster hash: 90eb2...9ac
Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet (endret)

Hehe, hold deg fast, mere pupp skal det bli! :P

Jeg hadde 70b da jeg fant ut at jeg var gravid, før slutten av 1.trimester var jeg oppe i 70e, så ble det bare verre.. Da barna kom hadde jeg 75j(!!).. Var liksom ikke magen som var mest i veien :P Husker jeg slet med å nappe bryn, for jeg fikk ikke lagt armene der jeg pleide.

Nå har jeg 70c, etter to graviditeter. Litt strekkmerker på de, men ellers ganske så lik form som før jeg fikk barn :)

Endret av Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg startet på 75B og endte opp på 80DD i begge mine svangerskap, mellom svangerskapene og etter er jeg tilbake til 75B (om enn noe slappere enn før :P ). Mine vokste mest i første trimester, tror jeg var på 80D etter første trimester og økte bare en størrelse etter det. Aller verst var det de første par dagene med melk, da føles det ut som man har fått satt inn de mest enorme silikonpuppene, men det verste sprenget gir seg raskt.

Anonymous poster hash: bb0fa...01a
Skrevet

Mine gikk opp en størrelse, og ned igjen etterpå.

Anonymous poster hash: cf02e...638

Skrevet

Hadde 80 b Før graviditet, fikk vel en D . Gått ned til en A nå :P

Anonymous poster hash: a65aa...c4f

Skrevet

Tja, individuelt det der. Hadde 80c før graviditet og under graviditet og amming. Etter endt amming gikk jeg ned til 80b, og slik er det nå i starten av 2. Trimester :)

Anonymous poster hash: e9e4c...60d

Skrevet

Mine vokste ikke under svangerskapet, men etter fødselen ble de plutselig dobbelt så store. Gikk ned til en størrelse større enn vanlig etter noen dager da. :)

Anonymous poster hash: be144...07e
Skrevet

Før graviditet: 70B, under svangerskapet: 70F, da melka satte inn: 70H var altfor lite... Da melka stabiliserte seg: 70DD

Er nå et sted mellom 70A og 70B etter ferdig amming :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...