Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Hei mannen klør på penis, ingen av oss har vært utro og vi har begge testet os for kjønnssykdommer. Penishodet er litt rødlig, klør visst en del og lukter faktisk ganske kjipt fiskeaktig. Jeg har ingen plager. Testet seg for kjønnssykdommer bare for noen uker siden i forbindelse med en legesjekk. Har dere noen erfaringer rundt dette? Anonymous poster hash: bd090...1b9
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Sopp? Anonymous poster hash: 396e9...d63
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Sopp ja. Kjøp Canesten og smør på (begge 2!) Anonymous poster hash: 43210...9a8
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Han har hatt sopp før da hadde han et hvitt belegg på hodet.. Suppen hans luktet ikke så ille mener jeg å huske Han menn har en mannlige utgave av bakteriellvaginose? Og vil det da hjelpe å smøre bilola på? Han vil ikke ha på biola sier han, men han vil jo gjerne ha sex og jeg avventer det litt.. Anonymous poster hash: bd090...1b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå