Gå til innhold

Når slutter man med sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er ung! Og har veldig vanskelig for å se for meg "gæmlisser" ha seg?

Hvor gamle er dere? Og de eldste du kjenner som gjør det?

Ungjente91 😂😂

Anonymous poster hash: f107a...490

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal slutte med det..

Jeg klarer heller ikke helt se for meg beboere på gamlehjem har seg, men det at jeg ikke kan se det for meg, betyr ikke at det ikke skjer.
Det jeg har hørt er at mange får et oppsving i 45-55 årsalderen når overgangsalderen er over.
Barna er store, og man behøver ikke tenke på muligheten for en uønsket graviditet..

Anonymous poster hash: 1f9fd...553
Skrevet

Jeg vet at bestemoren min på 80 har et aktivt sexliv. Ikke spør hvorfor jeg vet det...hun fikk seg ny kjæreste for noen år siden, han er dog litt yngre 76.

Anonymous poster hash: 3e91e...778

Skrevet

Jeg overrasket et par på nesten hundre på sykehjemmet jeg var sommervikar på en gang...

etterpå åpnet jeg dørene mye mye saktere dersom ingen svarte når jeg banket på.

Anonymous poster hash: 9792a...391

Skrevet

Aldri håper jeg! Håper du ikke er så uviten at du tror at folk over 25 år er gæmliser og moden for gyngestolen? :D

Har overrasket her Hansen med bleia nede på knærne, bøyd over Fru Olsen inne på 103. Og de var begge godt over 80 år.  Ja, jeg også lærte å åpne døren litt mer forsikitg og banke hardere på, slik at de hørte.

Skrevet

Er 43, og kan fortelle deg at d egentlig ikke er noe annerledes enn å være 25 ;)

Man modnes selvsagt, og blir mye tryggere. Man er like kåt og fantaserer på samme måte ;)

Bedre nå, enn før! Ser ingen grunn til å slutte, EVER! ;)

Anonymous poster hash: 2b83f...86e

Skrevet

Nei, ikke 25. Ikke 35 heller! Men etter der kanskje?

Ante meg at det var drifter i gamle folk ennå:)

Anonymous poster hash: f107a...490

Skrevet

Vet om mange 80-åringer som har et aktivt sexliv.

Anonymous poster hash: 1dd60...395

Skrevet

Aldri håper jeg! Håper du ikke er så uviten at du tror at folk over 25 år er gæmliser og moden for gyngestolen? :D

Har overrasket her Hansen med bleia nede på knærne, bøyd over Fru Olsen inne på 103. Og de var begge godt over 80 år. Ja, jeg også lærte å åpne døren litt mer forsikitg og banke hardere på, slik at de hørte.

Ler så mye at jeg hoster!!

😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: c16e0...429

Skrevet

Må man slutte😯?

Er 26 og det er først de 2 siste årene det har blitt SKIKKELIG bra! går så lenge den står? Håper på det iallefall.

Anonymous poster hash: 92f96...c71

Skrevet

Herlighet, sex blir jo bare bedre og bedre med årene! :D Satser på å kunne ha det til jeg dør.

Anonymous poster hash: 70395...62a
Skrevet

I en alder av 25, tydeligvis :P

Er du så ung, Bustetrollet? Jeg trodde du var på min alder (thirty-something) :o

Skrevet

HVorfor skal man slutte med det?

Jeg har iallefall tenkt å fortsette så lenge kroppen fungerer til det formålet. ;)

Forøvrig vet jeg at mine besteforeldre koste seg iblant, helt til han ble for syk til det. Da var de godt over 80. :)

Skrevet

Er du så ung, Bustetrollet? Jeg trodde du var på min alder (thirty-something) :o

Fyller 26 på nyåret :) 

Skrevet

*følte seg plutselig veldig gammel*
Skrevet

Nja, det er vel heller jeg som er ung , hehe

Skrevet

Nja, det er vel heller jeg som er ung , hehe

Slik kan man også se det :)

Skrevet

Tror egentlig aldri så lenge gammern får opp den skrukkete kølla si da :D

Anonymous poster hash: 99e8a...fb8

Skrevet

Uff, nå følte jeg meg veldig ung ettersom hi kun er et år yngre enn meg og ikke kan forestille seg eldre ha sex :P Håper aldri jeg slutter med det. Jeg vet at mine foreldre har et sexliv og farmor hadde helt sikkert hatt det hadde farfar levd.

Skrevet

"En oppsving i 45-55 årsalderen, når overgangsalderen er iver" 😂😂

De færreste har kommet i overgangsalderen ved 55...

Men seriøst. Sex blir bedre og bedre ig kan ikke sammenlignes med da jeg var 20-25, selv om det var bra da også.

Hilsen gamlemor på 41...

Anonymous poster hash: daf27...7b4

Skrevet

"En oppsving i 45-55 årsalderen, når overgangsalderen er iver" 😂😂

De færreste har kommet i overgangsalderen ved 55...

Men seriøst. Sex blir bedre og bedre ig kan ikke sammenlignes med da jeg var 20-25, selv om det var bra da også.

Hilsen gamlemor på 41...

Anonymous poster hash: daf27...7b4

Hørte nylig at gjennomsnittsalderen for når man kommer i overgangsalderen er 52 år.

Selv satser jeg på å aldri slutte med sex, men mamma og pappa har selvfølgelig ikke sex nå, det har de jo bare hatt to ganger...

Anonymous poster hash: b8d79...5e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...