Gå til innhold

Noen som kan litt om spotify?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på å kjøpe gavekort på det til to ungdommer som jeg vet bruker det, men så lurte jeg på om det blir bortkastet om de allerede har premium? Hvor lenge varer slike abonement? Gavekortet er vel på ett år, så dumt hvis de ikke får brukt det innen da. De bor langt unna å det blir lutt rart å spørre uten å avsløre det tenker jeg.

Anonymous poster hash: 60ead...a79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om de allerede har spotify premium ville jeg heller kjøpt gavekort i app-store/itunes, de blir garantert brukt.

Hilsen tenåringsmamma med spotify premium.

Anonymous poster hash: 51dbe...2b3

Skrevet

Vet ikke om de har det ser du. Bare at de bruker det. Men usikker på om det er gratisversjonen eller ikke. Og blir litt dumt å spørre. Itunes har jeg tenkt på men ble så usikker for det er vel forbeholdt iphones og mac. Vet ikke om de har det eller android telefoner.

Skrevet

Kan du ikke spørre foreldrene? Mest sannsynlig har de Premium og ikke gratisversjonen om de bruker Spotify mye. Er ikke lenge man orker reklame mellom hver sang og noen ganger midt i sangen om man bruker det ofte.

Anonymous poster hash: 0b223...a2e
Skrevet

Vet ikke om de har det ser du. Bare at de bruker det. Men usikker på om det er gratisversjonen eller ikke. Og blir litt dumt å spørre. Itunes har jeg tenkt på men ble så usikker for det er vel forbeholdt iphones og mac. Vet ikke om de har det eller android telefoner.

Gavekort i appstore kan vel brukes av alle, uansett hva slags telefon/nettbrett de har.

Skrevet

Har spurt foreldrene som ikke visste. Dettw er gutter som har flyttwt ut og bor for seg selv. Regner med at råa ikke er sååå god. Men får se hva jeg finner ut, kanskje jeg finner gavekort på noe a net. Jeg vet bare ikke til hva. :-)

Skrevet

Gavekort på kino kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...