Gå til innhold

Nå har jeg bløffet litt til mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og sagt at jeg er litt syk og må hvile litt når sannheten er at jeg er trøtt og lat.

Han er så full av energi og trenger aldri å lade batteriene og ser på det å hvile utenom nattesøvnen som latskap.

Men å være syk er innafor, så da er jeg 'syk' og ligger i senga og surfer på nett mens jeg hører på mann og barn som raser rundt i huset.

Deilig ❤️

Noen fler som serverer små hvite løgner i hverdagen?

Anonymous poster hash: 814bb...def

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, det hørtes deilig ut, men jeg klarer ikke å gjøre sånt uten å få dårlig samvittighet - og da er det jo bortkastet..

Anonymous poster hash: 1a392...9e3

Skrevet

Det gjorde jeg også med eksen, men han var LAT og LAT. Hadde aldri gjort det om jeg hadde en god mann som faktisk var tilstede alltid.

Anonymous poster hash: 71e51...8bd
Skrevet

Mannen min tror heldigvis det beste om meg, så hvis jeg er sliten, sier jeg det, og da har han full forståelse for at jeg må slappe av litt. Det gjelder for øvrig begge veier.

Skrevet

Sier noen ganger at jeg har migrene når jeg egentlig bare har vanlig hodepine og er trøtt og sliten. Da tar han legging og leselekser med ungen mens jeg slapper av på sofaen. Er stort sett jeg som Gjør dette hver kveld. Jan går alltid ut med bikkja på kvelden.

Har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt

Anonymous poster hash: c50f0...5fa

Skrevet

Det er deilig å snike seg unna litt :)

Kunne godt bare sagt at jeg var trett uten at han hadd sagt noe, men jeg vet at han syns det er unødvendig. Derfor en liten hvit løgn.

Og det gjorde så godt😴

Anonymous poster hash: 814bb...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...