Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Hvordan er den? Anonymous poster hash: a9902...f0d
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Bedre enn nespresso hvertfall, på smak. Rimelig i innkjøp, men kapselkaffe blir fort dyrt. Anonymous poster hash: ee967...7fb
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Jeg har og er fornøyd, men drikker ikke kaffe, så vet ikke hvordan kaffekapslene er. Liker godt Chai Latte, Chocochino og isteene dog. Anonymous poster hash: 429ea...692
:-)))) Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 For kun kaffebruk så er den ikke god. Kaffen er bedre og utvalget mye bedre i en Nespressomaskin synes jeg. Men skal du bruke den til te, kakao og slikt så er den et ypperlig og rimeligere alternativ enn ekte Nespresso. Dolce Gusto er vel på en måte en billigutgave - med helt grei kaffe.
LivetErEnLek Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 Vi har byttet ut vår med en Nespresso med melkeskummer og er veldig glad for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå