Gå til innhold

Har noen dolce gusto kaffemaskinen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den?

 

Anonymous poster hash: a9902...f0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre enn nespresso hvertfall, på smak. Rimelig i innkjøp, men kapselkaffe blir fort dyrt.

 

Anonymous poster hash: ee967...7fb

Skrevet

Jeg har og er fornøyd, men drikker ikke kaffe, så vet ikke hvordan kaffekapslene er. Liker godt Chai Latte, Chocochino og isteene dog. 



Anonymous poster hash: 429ea...692
Skrevet

For kun kaffebruk så er den ikke god. Kaffen er bedre og utvalget mye bedre  i en Nespressomaskin synes jeg. Men skal du bruke den til te, kakao og slikt så er den et ypperlig og rimeligere alternativ enn ekte Nespresso. Dolce Gusto er vel på en måte en billigutgave - med helt grei kaffe. 

Skrevet

Vi har byttet ut vår med en Nespresso med melkeskummer og er veldig glad for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...