Gå til innhold

Dere med 4 åringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal de få til jul? Rimelig blank her. Har 4 jenter, og føler liksom vesla har det meste av leker. Trenger tips!

Anonymous poster hash: 48192...3dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kulebane, snowracer, lego, kapla klosser, Karsten og Petra på vinterferie, brettspill og perler. (Får ikke alt dette fra oss, men jeg vet noen av tingene hun får fra andre.)

Anonymous poster hash: 579d9...3e1
Skrevet

Blir fire år om noen dager. Vi har kjøpt spillet Operation :D ellers har vi ønsket formings-ting på hans vegne, han elsker å klippe, lime, tegne, male og skape.

Anonymous poster hash: f3986...f35

Skrevet

2 store duplo byggesett, 3 figurer fra Kaptein sabeltann, pysj, 2 bøker og på deling med storebror får de playstation.

Hva de får av andre vet jeg ikke. Ikke så stor familie.

Anonymous poster hash: d6f74...1ec

Gjest Julia1984
Skrevet

Av oss foreldre får 4 åringen en del ny lego, et brettspill, 3 billedbøker, kaptein sabeltann effekter og kaptein Sabeltann-pysj.

Skrevet

Av meg får hun rattkjelke, et brettspill og tusjer. Vet at hun får noe My Little Pony og Dr Mcmuffin greier av broren min. Ellers så ønsker hun seg perler, fargebok, bøker og nye skøyter

Anonymous poster hash: abd69...8f1
Skrevet

Hun får

Lego friends i flere varianter

Prinsessethermos og drikkeflaske

Tusjer og farger

Perler+ brett

Perler til å lage smykker

Barbieslott

Klær

Frost-filmen

Hoppeball

Hull i ørene.

Blir sikkert mer også, men så skal sies at dette er gaver fra meg og fra mine foreldre+ at hun har bursdag rett før jul så noe er bursdagsgaver også. Foreldrene mine og jeg kjøper for tilsammen 3000kr, men da er det julegaver og bursdagsgaver fra "to familier" altså. ;)

Anonymous poster hash: c86e9...ec7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...